Friday, May 20, 2011

Adria konfirmatsioon

Mida tähendab konfirmatsioon? Internetist leidsin sellised vastused: Konfirmatsioon ehk leeritamine on katoliku kirikus ja luteri kirikus ristimise kinnitamine. Täisealine inimene tunnistab leerijumalateenistusel oma lapsepõlves vanemate poolt soovitud ja toimetatud ristimist. Samas ta tunnistab aga ka oma usku Jumalasse ja selle kiriku, kus ta konfirmeeritakse, oma kirikuks. Leeris õpitakse tundma Piiblit, katekismust, tutvutakse jumalateenistuse, talituste ja kiriku eluga. Kokkuvõtlikult: leer on koguduseliikme ettevalmistus.

Mu hostpere pole usklik, käivad kirikus harva, aga Adria siiski usub Jumalasse. Tal oli iga pühapäev kirikus konfirmatsioon ja nüüd 1. mail oli lõpetamine. Adria esines klaverimänguga. Mu hostvanemate vanemad tulid samuti kohale. Kella 10-ks hommikul läksime kõik kirikusse ja pärast seda suundusime koju suurele lõunale.
















Colin ja Adria koos hostvanemate vanematega

Colin & hostisa ema Rayma



Hiljem katsetasime vana muusikamängijat, mille hostema ema Colinile tõi. Kas pole mitte armas video? :) :D



Samal õhtul sai veel välja sööma ka mindud. Mina, Adria ja Adria sõbranna Michele istusime ühes lauas. Pilt meie lauast.

Look at that chicken! Nagu väike mehike jalgadega vms :D

Filmiõhtu. Vasakult: Adria, hostisa, Rayma, Colin, hostema. Ma jooksin üles korrusele, et kiire pilt teha. :D

10 comments:

  1. Ma usun, et 16. pildi allkiri peaks olema Colin ja Adria koos hostavanemate vanematega? :D

    ReplyDelete
  2. Teil on iganädal seal filmiõhtud we ?
    Mis mõttes lõpetas 1.mail ära ? Jumala uskumise we ? :D

    ReplyDelete
  3. To Kr!ssu : lõpetas leeris käimise ja sai täisväärtuslikuks koguduse liikmeks vms .
    Igatahes, Erle, leeri lõpetamine on üks ilusamaid asju( endal oli see eelmisel pühapäeval,15.mail ) ja ma loodan ,et Adria saab sellest kasu, et ta seal käis :)

    ReplyDelete
  4. Ma ei saa jätta mainimatta, et sul perekonnaga ikka RÄIGELT vedanud ! Seda on palju öeldud, aga siiski :) . Varsti peaksid vist Eestisse tagasi tulema? Oled kurb ka selle üle, et pead juba lahkuma?
    Oh kuidas tahaks ise ka minna Ameerikasse kunagi, mitte vahetusõpilaseks, vaid niisama ;D

    ReplyDelete
  5. Mis asja lõpetas Jumalasse uskumise?
    Ta ikka lõpetas 1.mail vast selle konfirmatsiooni või leeritamise või mille iganese ära, kus ta pühapäeviti käis. Mitte Jumalasse uskumise.

    ReplyDelete
  6. Kas eestisse tulekuga lõppeb su blogi ära?

    ReplyDelete
  7. Jah, minu viga, õige on hostvanemate vanematega ;)

    Kr!ssu: Ei ole iga nädal filmiõhtuid, niiviisi aeg-ajalt. :P Ikka konfirmatsiooni lõpetas, mitte Jumalasse uskumise. :D

    Mul on perega tõesti RÄIGELT vedanud, lihtsalt superhea pereelu. :) Isegi mu Ameerika sõbrad, kes mu hostvanemaid teavad, räägivad, et nad on lihtsalt imeliselt toredad inimesed, ja et ma olen tõesti the lucky one. Eestisse tulen nüüd täpselt kuu aja pärast. Hetkel olen rohkem elevil kojutuleku pärast :), aga hüvastijätmised saavad ilmselgelt kurvad olema... Juba järgmine reede on meil suur ühine hüvastijätupidu, sest osad vahetusõpilased lahkuvad juba juuni alguses. Ma tahaks väga järgmine aasta siia tagasi tulla, kas jõuluvaheajal või kooli lõpus, nii paariks nädalaks, sest mul on rohkem sõpru 11. klasside seast ja järgmine aasta nad lõpetavad, seega viimane võimalus kõiki veel koos näha.

    Jah, Eestisse tulekuga lõppeb ka mu blogi ära, sest see blogi ongi ju eelkõige mu aastast Ameerikas, aga see aasta saab kuu aja pärast läbi. Kui ma tagasi Eestis, siis kindlasti kirjutan ma veel oma tagasitulekust, ja näiteks pärast mõnda nädalat Eestis, et kuidas tunne on, kas kuidagi imelik ka miskit on, kuidas see aasta mind muutnud on jne. Tegelikult juba praegu on mul tohutult pilte ja muid asju, mida blogisse lisada ja millest kirjutada, aga mul lihtsalt pole viimasel ajal üldse enam aega selleks, naudin nüüd igat viimast päeva. Nii et tundub, et Eestis saab alles kõik vajalik lõplikult ära postitatud. :D

    ReplyDelete
  8. Seal Iowa osariigis midagi vaatamisväärset/kuulsat/huvitavat ka on?:D

    ReplyDelete
  9. Hmm, maisipõllud :D Ega nii ongi. Iowa on tuntud rohke maisi poolest.

    ReplyDelete
  10. sa võiksid siis kui see aasta läbi saab kirjutada ka sellest, kuidas sa oled oma hostperega veel suhelnud. ja ka sellest, kui Michael külla lubas tulla jne . :) mega mõnus blogi :)

    ReplyDelete