Saturday, May 14, 2011

Balliks valmistumine

No nii, juba täna, laupäeval, 14. mail on prom ja Colini 18. sünnipäev. Jee, ma olin kõige esimene, kes Colinile õnne soovis. :D Mul on siin hetkel kolmveerand 1 öösel, nii et alles hommikul hakkab sättimine ja valmistumine pihta. :D Mina, Thanh, Pietro ja Benjamin (vahetusõpilased) oleme kõik ühes grupis. Balli selleaastaseks teemaks on maskeraad. Pileti ostuga sai kaasa tavalised valged maskid. Neljapäeval pärast kooli läksime Michaeliga linna, et maskide dekoreerimiseks asju osta ja ülikonnal järel käia. Laupäeval kell 15:20 võtab Michael mu peale, seejärel pildistamine Racheli majas, grand march, õhtusöök, tants, korra kodust läbi, post prom, varajane hommikusöök kellegi juures & kes teab, mis muutuda ja toimuda võib, sest arvatavasti post promil me terve aeg ei ole. Just going with the flow I guess... ;)

Selline nägi välja meie dekoreerimine...


Jäätisetort!

:D Michael jättis oma maski tavaliseks mustaks.




Parajalt töine laud. See liimine oli üsna 'pain in the butt'.

Minu maski lõpptulemus

18 comments:

  1. oh väga ilus mask! kleiti ka näeb?

    ReplyDelete
  2. Lõpuks on käes kaua oodatud lõpuballi aeg. Ma loodan, et sul on ülilõbus seal ja et meie saame ka osakese sellest kuulda :)

    Meil ka täna pidu, Eurovisiooni finaal siiski, hoiame Getterile pöialt ja puha. Aga jah. Ära unusta siis kõvasti pidutseda.

    ReplyDelete
  3. oled hambaid valgendanud? :P

    ReplyDelete
  4. Anonymous: Kleiti näeb siis, kui ballipildid lisan. :)

    Karin: Ma ise loodan kaaaaa! See ikkagi kõige tähtsam võrreldes homecomingu ja WPA-ga. Lisaks üleüldse see aasta pidi suurem prom olema kui muidu, sest kool oli kusagilt selle jaoks rohkem raha saanud. Olen kursis, et Getter finaali sai. Väga tore! Ma usun sellesse, et ta esiviisikusse saada võib. :)

    Anonymous: Olen jah hambaid valgendanud. :D

    ReplyDelete
  5. ma küsisin tegelt ühe eelmise postituse all ka, aga bloggeril olid jamad ja osad asjad kustusid ära, küsin siin uuesti... kui te perega kuskil käite, ma mõtlen kaugemal, kas sa pead piletid ise ostma või teevad nad sulle asjad välja?

    ReplyDelete
  6. Kõik teevad välja. Enda raha eest maksan ainult enda isiklikud asjad, nt riided, koolipildid, kui sõpradega väljas käin jne.

    ReplyDelete
  7. Kuna te seal absoluutselt alati midagi ülihead ja maitsvat sööte, siis kuidas see su kehakaalu mõjutanud on/ kas üldse on ?

    ReplyDelete
  8. kui eestisse tagasi tuled kas jätkad sealt kus pooleli jäi või lähed oma klassiga edasi?

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Sellel kommentaari mõte pole midagi halba sulle, Erle!

    Te kõik mingi olete ala, et tänu sulle ma tahan ka järgmine aasta USAsse , aga te ikka mõistate ka et teie elu saab absoluutselt teistsugune olema?!
    Erlel ja paaril teisel kes veel blogi peavad, on lihtsalt vedanud. Aga nii paljud enam ei kirjutagi blogi, ja paljud just sellepärast, et elu pole nii nagu loodetud- ja kindlasti Erlegi jätab mõned asjad kirjutamata... (Tean kuidas sellega on... ;))
    Kõik teavad kuidas erlel perega joppas. Te võite sattuda absoluutselt igasugusesse keskkonda, ja siis alles selgub kes on tõeline vahetusõpilane! Vahetusõpilane ei lähe kuhugi, sest nad on rikkad või nende elu on mugav. Nad eksperimenteerivad, kogevad, elavad läbi hullemaid asju mis nende elus juhtunud on, ja saavad osaks parimate asjadega, mida oodata võis.
    Ärge arvake, et see nii lihtne ongi, et oo, mulle meeldib ta blogi, usa tundub lahe, ma tahan ja lähen ka.
    Ja ei, ma ei kirjuta sellepärast, et minu aasta oleks olnud läbikukkunud või pettumust valmisatunud. Kuigi selles on möödas 3 aastat, trumpab see endiselt isegi minu 2 ülikooliaastat üle!
    Väga mõnus blogi! Ja mõnd asja lugedes tuleb kohe enda aasta silme ette. Võta mis võtta annab, peagi oled tagasi siin ja mõtled, et kuhu see aasta kadus?! (;

    Vahetusõpilane USAs 2007/2008

    ReplyDelete
  11. oooo, sul Prom on läbi... niii ootan pilte ja juttu selle kohta !!!
    ja et kas see hammaste valgendamine on mingi pop teema usas v ? sest enamus mu tuttavad kes on läinud usasse tulevad mingi eriti valgete hammastega tagasi :) aga muidu sul on ÜLI äge blogi ja tänu sinule plaanin ma minna järgmisel aastal ka USA'sse vahetusõpilaseks ! :) keep up the good work ja naudi oma viimaseid kuid !! :)

    eelmisele : eks elu näitab, äkki saan ka hea pere, äkki mitte, ma polegi väitnud ju et nüüd tahan just seda sama peret jne :D iknow mis risk on see kõik.. terve elu olen tahtnud minna vahetusõpilaseks, niiet ma ei mõista milleks eelnevalt üldse selline kommentaar :)

    ReplyDelete
  12. See ei olnud spetsiaalselt sulle, olen varemgi näinud selliseid kommentaare, ja lihtsalt mainin.

    ReplyDelete
  13. okei, lihtsalt väga selline mulle suunatud tundus :)

    ReplyDelete
  14. Erle, palun kindlasti vasta sellele küsimusele!

    Sa said endale sünnipäevaks digikaamera, oli vist Sony DSC WX 9. Tahaksin küsida, mis sa arvad olevat selle kaamera suuremad plussid ja miinused? Meil Eestis maksab see isend 250€, kas oleks mõtet osta? Kuidas ta pimedas ja ruumis pilte teeb?

    Mul on praegu selline Olympuse digikas, millega ruumis ja pimedas/hämaras pole üldse võimalik pildistada. Muidugi tahaksin osta endale vinge peegelkaamera, aga sellist rikastumist pole loota :)

    ReplyDelete
  15. Kaalu kohta r22kisin postituste 'Ameerika elu omap2rasused' ja 'Oreo sundae & piknik & kino6htu' kommentaarides.

    Sygisest j2tkan sealt, kust pooleli j2in. Enne vahetusaastale minemist l6petasin 10. klassi ja nyyd j2tkan 11. klassiga.

    Laura, n6ustun sinuga 100%. Mitte yhelgi vahetus6pilasel ei saa olema samasugune elu nagu minul on olnud. Igal yhel on erinevad vahetusaasta elamused. Iga perekond on erinev. Kellel veab rohkem, kellel v2hem. Tuleb olla valmis k6igeks ja olla leplik ning mitte lootusi liiga yles ajada.

    Liisa, ait2h sulle :) Jah, hammaste valgendamine on siin v2ga populaarne. V2ga paljudel on perfekselt ilusad valged hambad. Hammaste valgendamine on v2ga lihtne tegelikult. Mina isiklikult soovitan Crest 3D White Whitestrips Professional Effects, mis on t6es6na uskumatult t6hus ja teeb hambad m2rgatavalt valgemaks, ma n2gin tulemusi juba 3 p2eva m66dudes.

    Mann: 250 eurot? Ameerikas maksab see 220 dollarit v6 v2hemgi. Ja dollari kurss on ju v2iksem kui euro oma. Aga soovitan v2ga soojalt seda kaamerat, sellise pisikese kaamera kohta teeb v2ga head t66d. Pimedas ja siseruumides teeb alati t6esti ilusaid selgeid pilte, see meeldib mulle eriti, sest minu jaoks on piltide kvaliteet alati oluline. Pluss sellel kaameral on selline programm, millega saab teha pilte nagu enamv2hem peegelkaameral, et j2tab tausta uduseks. Pluss HD videosalvestus ja 16.2 megapixelit.

    ReplyDelete
  16. APPIAPPIAPPI MA EI JAKSA PROMI POSTITUST ÄRA OODATA!!!!! :):):):):):)

    ReplyDelete
  17. See ootusärevus oodates lõpuballi postitust on hulluks ajav. Iga päev tulen siia ja vaatan, et noh, kas on juba midagi üleval. Loodame, et varsti midagi juba ilmub :D

    ReplyDelete
  18. Nonii, lõpuks olemas see kauaoodatud postitus!! :))

    ReplyDelete