Thursday, May 19, 2011

Our prom picture

6 comments:

  1. kas sa mitte ei pidanud panema mitte-kontsad, et olle Michaelist pikem ?! muidu oled jah niimoodi temast suurem :P

    ReplyDelete
  2. Mulle meeldib :) Super pilt ! ;)

    ReplyDelete
  3. Sa oled nii ilus, pole ime et k6ik tüdrukud usas nii kadedad on :)

    ReplyDelete
  4. Aw, ait2h! :)

    Liisbet: Ei pidanud jah panema, aga kui ma kleidi selga panin, siis avastasin, et kleit on ikkagi siiski lyhem, kui ma arvasin. Ma arvasin, et kleit varjab mu jalan6ud 2ra, aga mu varbad olid v2ga n2htavad. Ja need madalad jalan6ud ei matchinud mu kleidiga kohe yldse. Otsisin kyll teisi jalan6usid kodust, hostema pakkus enda omi ka, aga j2in siiski oma kontsade juurde. Tegelikult ma polnudki nii pikk, kui ma arvasin, t2itsa okei.

    ReplyDelete
  5. Ulmepüss oled ikka;)! Ja kleit on üliüliilus.

    ReplyDelete