Friday, May 6, 2011

Oreo sundae & piknik & kinoõhtu

Neljapäev, 28. aprill - Pärast kooli läksime Michaelile ülikonda valima. Enne seda hüppasime ka jätsiputkast läbi ning haarasime Oreo küpsiste ja karamelli sundae, mmm. :D



Leidsin Michaeli autost need prillid.








Kolmapäev, 04. mai - Lühendatud tunnid, koolist saime lahti 12:17. Pärast kooli läksime mina, Michael ja Asmaa Quiznosse, kust ostsime võileiva (seal igasuguseid võileibu, saab ise valida, mida peale panna jne), suure küpsise šokolaaditükkidega ja joogi. Seejärel suundusime parki, kus pidasime väikese pikniku. Chloe ühines ka meiega. Ilm oli päikesepaisteline ja soe, mingi 14 kraadi. Üks väike mustanahaline poiss sõitis meist rattaga mööda, lehvitas mulle, pärast vaatas veel järele. Ta oli niii armas. Lehvitasin ja naeratasin vastu. :) Hiljem läksime mina ja Michael balli jaoks lilli valima - need, mis käivad poisil rinna ja tüdrukul randme külge. Michael pidi kella 3-ks tööle minema, nii et enne seda olin juba kodus.



















Michaeli prillid :D


Wohooo!






Park.


Isn't that cute? Terve perekond :)


Ülejäänud õhtu veetsin hostvenna Coliniga. Päris pikk õhtu oli meil. :D Kõigepealt läksime kaubamajja, ma tahtsin ühed lühikesed püksid ümber vahetada, käisime veel paaris poes läbi, kohtasime ühtesid tuttavaid, ajasime korra juttu. Seejärel läksime Perkinsisse sööma. Ma suutsin JÄRJEKORDSELT terve klaasi vett ümber ajada. Isegi üks väike Mehhiko tüdruk kõrvallauas hakkas mu üle naerma. :D:D Minuga juhtub seda pidevalt. Ajan igasugu jooke ümber. :D Isegi mu Eesti sõbrad on tahtnud mulle lutipudeli kinkida. :D Kuna me plaanisime kell 21:35 kinno "Water for Elephants" vaatama minnna ja meil oli veel aega üle, läksime raamatupoodi Barnes & Noble (arvatavasti kõige populaarsem raamatupood USA-s, neid leidub absoluutselt igal pool). Ma ise pole küll väga raamatute fänn, aga sinna poodi võikski jääda. Seal on igasugu vinget pahna, mitte lihtsalt ainult raamatud. Tol korral raamatupoes juhtus selline lugu: üks vanem meesterahvas, umbes 40-aastane, ütles mulle ühtäkki: "Hi!" Teretasin vastu ja jäin mõtlema, et kas ma tean teda. No, mine tea, äkki on ta mu hostisa töökaaslane või kesiganes. Ta lausus: "I bet you are thinking who am I." "Ummm, yeah." "Well, you looked lonely, so I decided to say hi." Colin polnud ka parasjagu mu ligidal. Ta küsis mult, et kas ma olen mingisugune õpetaja. :D Mul oli nii, et hehee, tegelikult olen ma vahetusõpilane Eestist. Küsisin siis, et kas ma tõesti näen nii vana välja, et õpetajana paistsin. :D Rääkis, et ta arvas, et ma käin juba ülikoolis ja nii. "You look intelligent." :D Colin oli ka meieni jõudnud mingi hetk, tiirutas seal meie ümber, see mees märkas ise ka, sai aru, et ma temaga olen ja siis hakkas ennast kohe tagasi tõmbama. Ei tea, suht imelik värk oli. :D Hostisa textis mulle: "What movie? Don't stay out late! You need to stay awake in french class!" Hahaha, mu hostisa põhiline küsimus on, et kas ma jäin mõnes tunnis tukkuma ka. :D Sest seda juhtub pidevalt. Eriti prantsuse keele klassis, mis on lihtsalt kõige igavam tund maailmas. :D Ja kui ma hostisale textisin, et mis filmi me vaatama läheme, siis ta textis vastu: "You must have picked that movie!" :D:D Aga Colinile actually meeldis ka see film, nii et it's all good. :D Kinost jõudsime koju kella 12-ks öösel.

22 comments:

  1. Pikniku osa 18-nes pilt(śee kus ümbert kinni hoiate) on nii armas :)

    ReplyDelete
  2. te käite Michaeliga? :)

    ReplyDelete
  3. 1.Kas need pikniku pildid on sinu suure kaameraga tehtud?
    Nii hea kvaliteediga. :)

    2. Kas sa kannad läätsi? Või sul ongi sellist värvi silmad?

    ReplyDelete
  4. kas su elu on seal nagu ette kujutasid või oled veits pettunud ka?

    ReplyDelete
  5. te näete Michaeliga välja nagu paar:)) ja ma usun, et teie vahel on tundeid, kuigi sa oled vastupidist väitnud

    ReplyDelete
  6. Ma vannun, et minu ja tema vahel ei ole mitte midagi enamat kui sõprus. :D Kui nüüd aus olla, siis väga paljud arvavad (mitte midagi kindlat, aga paljude arvamus, me isegi Asmaaga arutasime sellest), et ta on ghehi (jätke h-tähed vahelt ära). Ma ei saa sellest täpsemalt rääkida, sest ta koguaeg loeb ja tõlgib mu blogi, seepärast kirjutasin selle sõna valesti. Ma ei ütle, et ta ongi, sest ma ei tea, aga minu jaoks pole see oluline ka. Nii et ;)

    Kõik selles postituses olevad pildid on tehtud tolle väikese digikaga, mille hostvanematelt sünnipäevaks sain. Tõesti väga head tööd teeb see väike kaamera, eriti meeldib mulle videode HD kvaliteet. :)

    Kannan vaid läbipaistvaid läätsi. ;) Mul on tegelikult sinakas-hallid silmad, aga teatud valguse käes ja eriti piltidel paistavad totaalselt sinised.

    Hmmm, olen küll veits pettunud ka. Aga hostperega vedas mul rohkem, kui ma lootsin! Samas veel ükspäevgi (mingi paar päeva tagasi!) tunnis istudes mõtlesin, et kas see kõik on ikka päriselt! :D Vahepeal ei saa siiani aru, et ma olen tegelikult ka Ameerikas terve aasta juba elanud. Unelm. Aeg on VÄGA-VÄGA kiiresti läinud, uskuge mind, aasta aega võib pikk tunduda, aga siin olles ei saa arugi!

    ReplyDelete
  7. On plaani tulevikus ka ameerikasse elama minna, või oled vähemalt mõelnud sellele? : )

    ReplyDelete
  8. oled Michaeliga suudelnud kunagi? :D

    ReplyDelete
  9. mille pärast sa veits pettunud oled?

    ReplyDelete
  10. On sul keegi hetkel ? ; )

    ReplyDelete
  11. Kas Cedar Rapidsis ka tornaadooht on? Sm et Ameerikas praegu möllavad tornaadod.

    ReplyDelete
  12. Issssssssssssssssssssssssand, mõned on siin ikka rängad perverdid: saage aru juba, et kui Erle ütleb, et tema ja Michaeli vahel pole midagi, siis on see tõsi. Saage üle ja minge elage vahelduseks oma elu.

    ReplyDelete
  13. Veidi veider küsimus vist, aga kas sa oled Ameerikas oldud aja jooksul kaalus juurde ka võtnud?

    ReplyDelete
  14. Tahaks tõesti teada, kuidas teil seal nende tornaadode ja maavärinatega on?
    Aga muidu on väga huvitav blogi:)

    ReplyDelete
  15. Sama küsimus ,et mille pärast sa siis sealses elus pettunud oled?

    ReplyDelete
  16. Ameerikasse õppimise/elamise eesmärgil ei ole hetkel plaanis tagasi tulla, aga never say never. See nõuaks tohutult pappi. Ja ma tahan veel igal pool ringi käia. Eks näis, kui väga ma siinset elu igatsema jään. ;) Praegu ei oska vastata. :)

    Hahaa. Michaeliga ei ole kordagi suudelnud, pole isegi sellist ligilähedast momenti olnud. Sellist asja ei juhtu ka.

    Mul ei ole siin Ameerikas ühtegi suhet olnud. Muidu teemasid on ikka olnud, aga nendest ma blogis rääkinud ei ole ja ei hakka ka detailselt rääkima. I'm just having fun. ;) Ma usun küll, et see on teile põnev teema, aga sorry :D Btw, mustanahalised on väga attractive. :D

    Kaalust juurde võtmise küsimusele vastasin eelmise postituse kommentaaride all. Kaalu peale selle aasta jooksul pole kordagi astunud, aga ütleks küll, et olen kindlasti mõned kilod juurde võtnud, kuid mitte suurt märgatavalt. ÜLLATAVALT. Sest ma söön nagu loom. Kuid seda ma ütlen küll, et juurde võtmise võimalus on 10x suurem, sest kõik on nii ahvatlev. :D Siin on absoluutselt KÕIKE, mida hing ihaldab.

    Minu piirkonnas pole tornaadodest ega maavärinatest kippu ega kõppu. Üleüldse Iowas pole kunagi ühtegi maavärinat olnud.

    Milles ma pettunud olen? Hmmmm, ega mul ei olegi tegelikult suurt hädaldada. Suht ainuke asi ongi vast siinsed sõprussuhted ja üleüldse inimesed, selles suhtes olid lootused ja ootused suured. Ma küll tean palju inimesi, aga lootsin leida rohkem l ä h e d a s i sõpru. Minu jaoks on kõik unpredictable, minuga juhtub ikka igasuguseid asju. Eestis on keskkooli rahvas rohkem täiskasvalikum, siin on palju mõttetu draamat. Muidu kõik viimase peal. Poleks elus uskunud, et ma saan nii palju reisida ja muidu lahedaid asju kogeda. Üle ootuste! See aasta siin on mind palju kasvatanud ja muutnud positiivses mõttes. See kogemus on väärt igat pingutust ja senti. I can do this if i only want. ;)

    ReplyDelete
  17. Kas sa sulle meeldib rohkem elada Eestis või USA's? Miks?
    Sul on super blogi, olen pidev lugeja :)

    ReplyDelete
  18. Eestis. Sest seal on s6brad ja perekond. Eesti on kodu. Ma pole kunagi olnud selline koduigatseja tyyp, aga selle aasta ajaga olen aru saanud, kuidas armas mulle Eesti ikka on. USA-s aga on tohutult palju erinevaid v6imalusi eluks.

    ReplyDelete
  19. miks sa arvad et ta ghehi on ?

    ReplyDelete
  20. Krissu (Suvaline inimene, kes GOOGELDAS OREOSID)July 12, 2012 at 1:04 PM

    Okei, ma sattusin OREOsid googeldades siia ning see tõi mulle tõeliselt pisara silma, kui ma märkasin blogi eestlasest, kes oli vahetusõpilasena Ameerikas.
    Ma tõesti, täiesti südamest tahan Ameerikasse... :(.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Võib aega minna, aga usun, et kunagi tuleb ka sul see võimalus :)

      Delete