Wednesday, May 18, 2011

PROM

Ja ongi prom läbi! Isver kuidas ikka aeg lendab.

Mu hostvend Colin oli tellinud omale üleni lilla smokingu: lilla ülikond, lilla pluus, lilla kikilips, lillad jalanõud, isegi lilla kepp käes (pole pildil näha). Minu meelest sobis see talle kui valatud, uuh! :D Enamus kutte laenutavad oma smokingud, lähevad poodi ja annavad oma mõõdud ning paar päeva enne üritust saab kätte, kui ei sobi miskit, siis saab vajadusel ruttu uue tellida. Laenutamine on jube kallis (100-200 dollarit), terve komplekti ostmine aga mitu korda kallim. Mina sain oma kleidi Courtneylt ja soengu tegin ise. Mõned tüdrukud kulutasid oma välimuse (kleit, kingad, ehted, soeng jne) peale meeletuid summasid, mõnel võis vabalt mingi 1000 dollarit ära minna.

Laupäeval, 14. mail kell pool 4 õhtul tuli Michael ja võttis mu peale. Sõitsime Racheli poole, kus toimus terve grupiga pildistamine. Minu grupis oli 10 inimest, 4 neist vahetusõpilased (k.a. mina): mina & Michael, Thanh & McKenzie, Pietro & Rachel, Benjamin & Maddy, Mark & Jordan. Selleaastaseks teemaks oli maskeraad, seetõttu näeb piltidel maske. Piletiga ostuga sai kaasa tavalised valged maskid, mille soovi korral ära võis kaunistada.

Kella poole 5ks läksime koolimajja, kus toimus grand march. See tähendab seda, et kõik paarid kõndisid lavalt läbi suure publiku ees. Samuti toimus ka professionaalne pildistamine, pildid saab kunagi hiljem kätte, eks siis näete. Koolimajas sai veel koos teistegagi pilte tehtud.

Kella 7ks oli meil restoranis Zins laud reserveeritud. Üpris fancy restoran. Tellisid 2 või 3 erinevat rooga, mis toodi väikestel taldrikutel. Võttis terve igaviku aega. Pidime kelnerile ütlema, et kogu see värk veidike kiiremini liiguks, sest kell 8 algas juba tantsupidu. Õhtusöögi eest maksid kutid. Michael maksis meie kahe eest üle 60 dollari, mis on umbes 720 Eesti krooni. Mitte odav lõbu.

Tantsukohta jõudsime kell 9 ja kestis see kella poole 12ni. See aeg läks ruttu. Esimene mõte, kui ma tantsupõranda juurde jõudsin, oli: "This is so American." Üks nendest momentidest, kui ma tundsin, et ma olen tõesti Ameerikas. Kõik suurtes puntides tantsisid ja möllasid, endal suured uhked kleidid/ülikonnad seljas. Mingi hetk kadus mul Michael tükiks ajaks silmapiirilt. Mina, Rachel ja Pietro otsisime teda taga. Vahepeal toimus ka selline värk, et poisid olid ühel pool ja tüdrukud teisel pool ning nende vahel tühi vahekäik, kust võis kõigi ees läbi käia ja esineda, kuidas tahad. Samal ajal kaamera filmis. Ma ikka käisin ka paaril korral sellest vahekäigust läbi. Hullult lõbus oli. :D Mingi hetk keegi ei tahtnud minna, niisiis haarasin ühelt tüdrukult käest kinni ja tõmbasin ta vahekäiku ja siis lihtsalt räigelt tantsides liikusime läbi, terve rodu tuli meie järel, ma kõige ees. Kuulsin inimesi hõikamas: "Go, Erle!" :D

Pärast kogu seda tralli läksime käisime Michaeliga minu poolt ja siis tema poolt läbi. Vahetasime riided ja sättisime post prom'iks ehk järelpeoks. Enne seda sai veel parklas pulli tehtud, aga kõigest rääkida ei saa. :D Post prom'il oli tohutult süüa ja juua, nagu ikka, võta, kui palju tahad. Batuudid. Basseinis ujumine. Õhtu kõige vingem osa - hüpnotist! Kõik kogusid võimlasse kokku. Lavale said 15 inimest, kes kõik langesid hüpnoosi alla. Ühtäkki langesid kõik ära ja midaiganes hüpnotist ütles, seda tegid kõik korraga. Näiteks: strippamine, baleriini tantsimine, jäätise lakkumine, linnu paitamine ja oma linnu nime ütlemine (igast koomilisi nimesid oli :D), paljaste inimeste nägemine, ise paljas olemine ja palju muud. Hüpnoosi all sai näha, kuidas keegi käituks. See oli lihtsalt uskumatu ja niiiiiiiiiiiiiivõrd naljakas! Mul on sellest video ka, leiate postituse lõpust. Isegi mitu inimest publiku seas langesid hüpnoosi alla ja mõned neist aidati lavale tooli peale kõigi ette. Need inimesed ise ei mäletanud mitte midagi sellest, mis nad kõik teinud olid, täielik mäluauk, hullult segaduses olid, kui nad hüpnoosi alt üles ärkasid ja kõik naersid. Kogu see hüpnoosi värk kestis vähemalt tund aega. See oli üks kõige meelelahutuslikumaid asju, mida ma eales näinud olen. :D Kell 4 hommikul sai üritus läbi.

Edasi liikusime oma grupiga (v.a. Jordan ja Mark) Maddy poole. Suurt midagi me seal ei teinud, jäime ruttu magama. Ärkasin umbes pool 10 hommikul. Michael oli mulle textinud, et ta läks pärast kella 5 koju ära, sest tal oli ühtäkki jube paha hakanud. Hommikul oli Maddy ema meile süüa teinud. Pannkoogid, puuviljad, sõõrikud jne. Pärast hommikusööki läksime kõik ära kodudesse ja kogu prom oligi läbi saanud.

Üsna zombie olin omadega pühapäeval. Kella 1 aeg päeval jäin magama, ärkasin pool 8 õhtul, kui hostisa mu nime karjus. Magama jäin jälle kell 1 öösel.

Kokkuvõttes oli tore, kuigi ma arvasin, et saab vähe rohkem korda saadetud, aga räige unekas tuli enne peale. Mul on hea meel, et Michael mu date oli, mitte mingi suvaline kutt nagu homecoming'ul või WPA-l. Seda ma ütlen, et minu kooli prom ei olnud päris selline nagu filmides nähakse.


Colin, mina, Sean (Colini üks parimatest sõpradest)

Haha, mul ühe jala varbad piiluvad välja.



Colin, mina, hostema Janan


Michael saabus












McKenzie, Rachel, Maddy, mina





Vahetusõpilased ;) Pietro, Thanh, Benjamin, mina

Thanh & Benjamin

Terve grupp, vasakult: Michael, mina, Rachel, Pietro, Maddy, Benjamin, McKenzie, Thanh, Jordan, Mark



Pietro :D









Autosõit. Laulsime Bow Chica Wow Wow. Mu laulmine oli mittekõlblik mitteavalikustamisele, seega panin tervele videole lihtsalt muusika taustaks. Sorry. :D



Riley & mina


Mina & Allie

Sarah & Michael

Michael & Allie



Pietro keskel, teisi kutte ma ei tea

Katelyn :)

The Torch ehk kooliajalehe meeskond (osad)

Such a cutie pie!


Aww :)

Prom king

Ali, ahhhh, ta on NIIIIIIII ILUS :)



Keil, mina, RJ

Kahdijah (hääldus: Ka-diiža) & mina


Mina ja Michael grand marchil:



Colin, tema date Ashley ja kaks sõpra grand marchil:




Restoranis

Nägime, kuidas kokad süüa tegid.




Mina & Thanh

Tuunikala

Parim mac & cheese, mis ma söönud olen.

Hüpnotisit paremal ja toolide peal hüpnoosi all olev rahvas.

See üks keskmine kutt jäi kohe tukkuma. :D









Särk seljast :D Hiljem ei teadnud ta midagi.







Hommikusöök Maddy kodus

8 comments:

  1. ISSAND KUI LAHE SEE HÜPNOOSI ASI!!!!! :D Ja mul enam-vähem sama värvi promi kleit, veits roosam :)

    ReplyDelete
  2. Video ja laul lähevad küll selel PROM iga kokku :D!http://www.youtube.com/watch?v=C1Tcfn2ZEgg
    Kas sa kunagi teekisd koolis oma kapi sisust pilti,miukesed need on :D?

    ReplyDelete
  3. hahahahahahaha ma naersin need kümme minutit järjest lihtsalt selle hüpnoosi asja peale :D:D:D nii naljakas lihtsalt!!! :D:D
    kas see on seaduslik muidu ikka? :D inimesed hiljem kedagi süüdistama ei hakanud oma tegudes? :D

    ReplyDelete
  4. Mis juukse vahendeid sa täpselt igapäev kasutad, et niimoodi juukseid volüümikaks saada. Vaatasin vanu pilte ja seal sul olid veel tavaliselt juuksed, aga praegu on nii ilus,ja veel, et kas teed igapäev juukseid nii ?

    ReplyDelete
  5. Janne-Eliise: OLI :D Oh, ootan ka sinu promi postitust :))

    Kr!ssu: Haha, p2ris nii uhke meil see v2rk polnud, maske kanti ainult grand marchil (kui sedagi), aga see kutt selles videos on p2ris handsome. :D
    Koolikapi sisust n2eb pilte selles postituses: http://erleusas.blogspot.com/2011/03/koolimaja.html

    Brita: Mhmmm :D Minu meelest poiste ballett ja striptiis olid parimad, selline korralik show ikka. :D Ikka-ikka seaduslik, muidu poleks ju seda hypnotisisti kooli esinema tellitud. Ei tea kyll, et keegi syydistama oleks hakanud, aga eks neil oli neid videosid p2ris huvitav vaadata. :D:D

    Grete: Mingeid juuksevahendeid ma tegelikult ei kasutagi. P2rast pesu, kui juuksed kuivad on, ajan suure (just nimelt tavalise suure) harjaga puhvi/tupeerin, panen 66seks (v6i mitmeks tunniks) krunni, hommikul v6tan lahti, ja juuksed pysivadki terve p2ev nii, see krunn aitab pysima j2tta. 6rnalt kammin pea pealt, et siluda, aga pmst j22bki selline messy look. Jah, iga p2ev teen. Kindla peale pole see mu juustele hea, aga olen niimoodi teinud juba pikka aega. Mul on loomulikult v2ga 6hukesed juuksed ja no yldse ei meeldi, harjumatu. Kunagi ma tegin lihtsalt krunni ja siis toppisin r2igelt lakki p2he, sellised m6nusad lokid olid iga p2ev, ja iga kuu uus pudel lakki, 6nneks sain sellest harjumusest lahti. Ikka r2igelt m2ssan juustega, mis ei ole hea.

    ReplyDelete
  6. aaa... tupeerimine jaa ikka jubedalt kahjustab juukseid. Ei teagi kuidas julged/ suudad seda igapäev teha.. uuh . Aga supper ilus on muidu ; )

    ReplyDelete
  7. Wau, millised kleidid ja ülikonnad teil on :)
    Kõige rohkem meeldis McKenzie kleit, tahaks endalegi sellist. Aga sul, ja teistel olid samuti superkenad kleidid ! Ja kahe poisi helesinine ja tumesinine lips oli ka väga mõnusat värvi ;)
    Ja see hüpnoosi värk on ka väga huvitav..

    ReplyDelete
  8. ma ausaltöeldses lootsin midagi enamat su promist :(

    ReplyDelete