Monday, May 9, 2011

Sain paar tööotsa

Üks päev sain Facebookis sellise kirja:

Dan Dkp-photography Kempf April 5 at 10:59pm
hey! You got some very nice work on ur facebook albums, i get home on the 20th from shooting a wedding in mexico, talk to miranda, were going to get some fun shots in. Ill bring a bunch of my studio lighting to and we can sync it in with your camera, so bring your camera 2 lol! Man you could of made some $$$ while in town, i was dieing for some wedding help probably the whole time you were in cedar rapids, or do you live here for good now? nice to meet you ( lol )
Dan Kempf Photography

See fotograaf on tuttav ühe mu sõbranna Mirandaga. Ükspäev mina ja Miranda klõpsisime üksteisest pilte ühes pargis (polegi veel neid pilte blogisse lisanud). Miranda lisas mõned pildid endast Facebooki. Too fotograaf nägi neid pilte ja mõtles, et need on Miranda professionaalsed senior pictures, mida need tegelikult ei ole, eksole. Dan nägi ka mu Facebookis albumit minu klõpsitud piltidest ja niisiis ta kirjutaski mulle. Üsna pea kutsus ta mind üheks õhtuks abifotograafiks. Haarasin võimalusest kinni ja ütlesin jah. Toimus see reedel, 29. aprillil. Royal weddingu teema. Niiöelda suurte inimene pidu. Pidin lihtsalt mööda pidu ringi kõndima ja inimestest pilte tegema. "Excuse me, can I take a quick photo?" *inimesed poseerisid mulle, mina tegin klõpsu* "Nice! Thank you!" Ja nii lasingi terve õhtu ringi. :D Õhtu lõpus olid mõned juba täitsa napsused. :D Ajasin igasuguste inimestega peo käigus juttu. Mitmed teadsid mind läbi mu hostvanemate. Lisaks olid mulle kõik snäkid, joogid, sissepääs jne tasuta - võta, mida tahad. ;) Poole 5ks läksin kohale ja kell 10 sain lahti. Seejärel läksin omasuguste peole. :D Järgmisel reedel, 6. mail kutsus ta mind jälle (mis on minu jaoks hea märk sellest, et ta jäi mu tööga rahule). Seekord Martini (kokteili) pidu. Inimesed tulid kohale, et erinevaid Martinisid proovida. Kella 7ks kohale ja pärast 10 sain lahti. Seejärel jälle minek omasuguste peole. :D Kahe õhtuga teenisin 90 dollarit. Kas saab enam lihtsamat rahateenimist olla?

Jagan teiega mõningaid pilte, rohkem detailidest.

Royal wedding party:

Nendega tegin koostööd. Dan ise on parempoolne.








Dan ise tegeles peo jooksul sellega. Pani väikese stuudionurga püsti, tegi pilte, lasi kohe spetsiaalsest printerist välja ja müüs 10 dollariga.




Martini party:

Dan





:D

Too keskmine oli päris huvitav. Iga kord, kui temast hiljem möödusin, ütles, et ma olen talle 10 dollarit sees pildi tegemise eest. :D









8 comments:

  1. Sul on väga põnev blogi. Hiljuti sain selle aadressi ning huviga tulin iga päev koolist koju, et seda jälle lugeda. Lugesin 2 päevaga kõik läbi. Nii põnev. Olen ka ise tahtnud minna vahtusõpilaseks ja aina enam ma seda tahan, lugedes sinu blogi.
    Tahaksin ka su pilte näha rohkem. Mis su fb on ? :)

    ReplyDelete
  2. Sellise raha teenimise vastu poleks mul endalgi midagi!

    Sul võimalusi aina avaneb seal, ikka tõeliselt on vedanud kõigega. Nagu meil on ka vedanud, et sa enda blogi hakkasid kirjutama ja et meie seda lugeda saame :) Jätka samas vaimus.

    Diana

    ReplyDelete
  3. Hei, väga vedas sul, selle tööga! ;)

    Aga ma tahtsin küsida, et palju sul raha selle peale läks, et vahetusõpilaseks saada ja kas sa pidid selle raha kõik korraga ära maksma vms?
    siis on veel selline küsimus, et kui palju sul ameerikas raha kulub?

    ole tubli. :)

    ReplyDelete
  4. Ait2h! :)

    Mu fb on Erle Kaasik. ;)

    Osalustasu YFU-le oli 105 000 krooni (uuest aastat on kyll aga hind t6usnud), lisaks sellele viisa- ja sevismaks umbes 5000 krooni + muud pisikulud, nt arstikulud. Osalustasu saab tasuta mitut moodi, tuleb vaid YFU-ga kokku leppida. Me maksime kahes osas. Aga ma tean, et saab ka j2relmaksuga. Ameerikas ikka kulub seda raha, aga see on niiv6rd individuaalne asi, oleneb, kui palju s6pradega v2ljas s66mas k2ia, kui tihti shopata jne. Hospere on tegelikult sinu eest kohustatud maksma ainult elamise ja toidu eest. Aga kui ma k2in s6pradega v2ljas, siis v2hemalt mina maksan enda raha eest. Ytleks, et aasta alguses l2heb vast rohkem raha. Ja vast nyyd l6pus ka, peab hakkama suveniire ja muud staffi ostma.

    ReplyDelete
  5. oeh... räigem lucky ...

    ReplyDelete
  6. ohissand kui suur summa! Kas siis vanemad ainult maksavad või kogusid ise ka raha vms?

    ReplyDelete
  7. tal maksid ju vanemad kogu summa ise ära, ta on seda kusagil varasemates kommentaarides juba öelnud ;)

    ReplyDelete