Sunday, May 1, 2011

Springville prom

Laupäev, 16. aprill toimus Springville High School prom. Sami, kes on YFU vahetusõpilane Soomest, kutsus mind oma kaaslaseks. Kogu see ball oli üsna fail. Juba kodus, kui balliks sättisin, tundsin, et ma ei tahagi enam minna. Ma ei tea... Oli selline halb eelaimdus. Mul oli ühtäkki nii suva kõigest sellest. Sami tuli koos oma hostema ja hostvennaga mulle järele. Tegime mõned klõpsud meie pool. Seejärel sõitsime Springville'i, mis asub umbes poole tunni kaugusel Cedar Rapidsis. See on väga-väga väike linn. Terve kooli peale kokku käib kõigest 100 inimest (meenutuseks see, et minu koolis käib 1800 õpilast).

Kõigepealt toimus Grand March ehk tseremooniline marssimine ballil. Ruum oli dekoreeritud New Yorgi stiilis. Pidime kardinate tagant välja tulema ja käed vangus kõigi ees kõndima. Seal lava peal läksid meil käed kuidagi segamini. Mina hakkasin kätt vangu panema ja tema hakkas käest kinni võtma. Hakkasin automaatselt naerma selle peale. Kõndisime kõigi ette, peatusime, meist tehti pilte, kõndisime oma istekohtadele. Pärast marssimist toimus suuremat sorti fotosessioon.

Seejärel toimus õhtusöök ühe tüdruku pool. Terve suur grupp läks sinna. Oli eelroog, põhiroog, magustoit - ühesõnaga palju süüa nagu alati. Ma küll võtsin digika kaasa, aga unustasin mälukaardi maha. Nii et kasu polnud sellest midagi. :D Olime seal mitu tundi. Enamjaolt istusin laua taga ja ajasin juttu inimestega, kellega tuttavaks sain. Ma ei teadnud mitte kedagi peale Sami. Sai ka piljardit mängitud.

Umbes pool 9 õhtul jõudsime koolimajja, kus toimus tantsimine. Kogu see tantsimise osa oli üliawkward. See kestis terve igavik, poole 12ni. Ma ei suutnud uskuda, kui tiny kogu see üritus oli ja kui vähe rahvast seal oli. Ma olin harjunud nagu Kennedy pidudel: sisened ruumi ja pressid end inimeste sekka, suur tantsumöll käib. Vahe oli niivõrd suur. Küll mul on hea meel, et ma Kennedy's käin! Mul polnud absoluutselt mitte mingisugust tantsutuju. Ma sõna otseses mõttes andsin Samile korvi, kui ta tantsida tahtis. Terve selle aja jooksul tantsisin ma Samiga aeglaste lugudega järgi kolm korda. Ülejäänud aja tantsisin kas tüdrukute pundis, ajasin mõne inimesega juttu või lihtsalt jalutasin ringi. Ma ei tahtnud seal olla. See oli minu jaoks ajaraiskamine. Mind oli veel tol õhtul Paige'i sünnipäevapeole kutsutud, kuhu ma väga-väga minna tahtsin. Ütlesin Samile, et mine tantsi oma sõpradega. Ta läks siis teiste juurde tantsupõrandale ja liikus kuidagi kaasa teiste kõrval omaette. Ma nagu sain aru, et need pidavat olema tema parimad sõbrad seal, aga ei tundunud küll. Lihtsalt niiiivõrd imelik oli. Eriti see, et inimesi oli ropult vähe, mis tegi olukorra veel imelikumaks.

Pärast tantsimist läksid kõik koju riideid vahetama, et siis Post Prom'ile minna. Post Prom on pmst järelpidu koos söögi ja paljude tegevustega. Üks kutt kutsus mind ja Samit enda poole, et natuke aega veeta nii kaua, kuni buss tuleb kooli ette, et siis kõik peale võtta ja Cedar Rapidsisse sõita. See Post Prom toimus Cedar Rapidsis. Sami aga ei tahtnud minna. Ütles, et buss tuleb üsna pea ja bla-bla. Mul oli nii, et ee, okei. Ja mida me siis tegime? Lihtsalt istusime ühe koha peal ja ootasime tervelt 45 minutit! Terve aja ootasin, et saaks juba Cedar Rapidsisse, et siis Colin mulle järele tuleks. Terve tee Springville'st Cedar Rapidsisse ma üldsegist magasin. :D

Post Prom'il oli paljuuuuuuu head ja paremat süüa, bassein, hot tub, korvpalliplats jne. Ma olin seal mingi pool tundi ja siis tuli Colin mulle järele. Jõudsin veel Paige'i sünnipäevapeole samuti. Koju sain kella 4 aeg hommikul.

Ma tundsin end vahepeal pahasti, et Samit niiviisi ditchisin. Aga ma ei saanud midagi parata. Mul polnud mitte mingisugust tuju seal olla. Eriti just temaga. Sami oli niivõrd vaikne ja tagasihoidlik, selline imelik. Ta ei rääkinud suurt midagi. Kui rääkis, siis oskas rääkida vaid koolist. Mida siis peale hakata? Boring as hell.

Järgmisel päeval kirjutas Sami oma Facebooki seinale:

Grand March + dinner (thanks Sammy Lang) + dancing + swimming in a pool and a hot tub + eating again awesome food + playing basketball + jumping in bouncy castles + tons of gift cards + other free stuff + 6AM at home = AWESOMENESS and unforgettable Prom experience ♥ !! Thank you guys for being part of it, and especially to all my friends: LOVE U GUYS ! (((: ♥

Nii et võta näpust :)

Ma tunnen, et see postitus oli rohkem kui õel minust, aga noh, nii oli ju.



Hostõega :D






Mina ja Sami



Hostvennaga. Tema üritab end pikemana näidata ja mina lühemana. :D


Jep, kui mul on kontsad jalas, siis olen tervelt peajagu pikem. :D


Sami, tema hostema, mina

Sami ja tema hostvennaga

20 comments:

  1. Sami on väga kena noormees, piltidel ka ilus vaadata, et kaks heledapäist Põhja-Euroopa inimest. Sinu kleit muidugi super kaunis! Kahju ainult, et prom nii jamasti läks :(

    ReplyDelete
  2. Natuke palju halamist, muidu tore :)

    ReplyDelete
  3. Kahju tõesti, et prom sedasi läks. Aga sul ju veel enda kooli prom ees, või ma eksin?? Kui ei eksi, siis loodan et see tuleb toredam :) Ja ma pean veelkorra mainima, et Sami on ikka nii soomlase nägu, kui veel olla saab :D :D

    ReplyDelete
  4. Väga ilus näed väljaa :)

    ReplyDelete
  5. Kuidas teil seda bin Ladeni uudist võeti vastu?

    ReplyDelete
  6. Sa näed nii kena välja selles kleidis, seepärast ma ei kujutagi ette, kuidas see Sami nii ''jork'' (vabandan väljenduse pärast) olla sai ? Ta tundub tore olevat. Ma arvan, et see aeg kui te ootasite 45 minutit bussi, siis äkki Sami lootis midagi? Haha, igatahes, kindlasti sinu sealne kooli ball tuleb palju vägevam. Seda juba inimeste poolest.

    Igatahes ootan jälle huviga järgmisi postitusi ! :)

    ReplyDelete
  7. väga kurb su promi pärast,, aga ma arvan ka, et sul selle Sami koha pealt täiesti õigus. Kui ta tõesti ei viitsi midagi teha ja rääkida, siis arvata on, et sul on temaga igav. so you are not mean at all :)
    keep it going!

    ReplyDelete
  8. See ajab päris närvi, et sul on igal pildil sama kehahoiak, poos, naeratus jne ;D Aq noh :)

    ReplyDelete
  9. Viimasele, ära vaata siis, keegi ei käsegi kui see sind nii närvi ajab.Kui närvidele käib, lõpeta vaatamine ja lugemine,mind küll ei aja närvi, ilus oled Erle ja kaunilt särav.Ootan põnevalt uusi sinu samasuguseid poose. Tänan ette.

    ReplyDelete
  10. Where did you get the dress from? :)
    It is a dream. :)
    I like your Blog :)

    ReplyDelete
  11. issand kui ilus kleit!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  12. veitsjaa, kuidagi vääga samasugune abosuluutselt igal pildil. Eiteagi kuidas see õnnestub , aga ei midagi paha blogi kohta ; )

    ReplyDelete
  13. Sa näed nii ilus välja, kadestan meeletult.
    ALATI super-perfektsed kleidid seljas!

    ReplyDelete
  14. Tüdruk , sa oled tõsiselt ilus ! :)
    Ja Sam on nunnu :p

    ReplyDelete
  15. Natuke imelik küsimus võibolla, aga Sami on nii tuttava näoga. Kas ta on kunagi Seventeenis olnud mingi küsitluse all? Võimalik, et tegu oli lihtsalt väga sarnase näoga tüübiga:D

    ReplyDelete
  16. Sami hostvend pani spetsiaalselt Eesti lipuvärvidega särgi? Mis sest et värvid tagurpidi ;)

    ReplyDelete
  17. Võibolla keegi küsinud juba. Aga nüüd kui hostvend seal. Kummaga rohkem/paremini suhtled. Adria või temaga?
    Ja üliilus kleit!

    ReplyDelete
  18. Aitähhh kenade kommentaaride eest! :) Ma tookord sättisin end kuidagi eriti kähku üles, selline pohhui-tuju oli. :D Kleit oli mul tõesti väga lihtne, arvestades seda, kui suured puhvis kleidid mõnedel olid, aga noh, nood kleidid maksavad ka mingi $300-500. Hea kuulda, et teile kleit meeldis, sest ma ise juba väga kahtlesin oma kleidis. See on see kleit, mille ma ise ostsin, ja ma ei tahtnud sellele mõttetult palju raha kulutada. Oma ballil kannan sõbrannalt laenatud kleiti. Tegelikult poleks mul kleiti olnud mõtet isegi ostagi, oleks võinud mõlema balli jaoks sõbrannadelt laenata.

    Jah, mu enda kooli prom on järgmine laupäev! :) Ja see tuleb vägev;) Peame juba suuri plaane, grupp on ka olemas. Restoranis kohad reserveeritud, teada on juba, et kelle pool pildistamine jne. Plaani pidamine käib.

    Ma olen kindel, et mu ühte ja sama poosi, naeratust, olekut näete siin blogis veel, kasvõi mu enda balli piltidel. :D

    Osama bin Laden on absoluutselt igal pool Ameerika uudistes. :D Facebook ja Twitter on ka teda täis. Teisipäeval esimese tunni ajal rääkis õpetaja ka sellest pikemalt + tunnis vaatasime telekast uudiseid.

    Haha, no ma kahtlen, et Sami on Seventeenis olnud. :D Aga ei tea :)

    Sami hostvend pani jah vähe täppi. :D

    Hostvennaga olen suhelnud vaat et rohkem kui Adriaga terve aasta peale kokku. :D Okei, vb päris nii ka pole, aga hostvennaga on suhtlemist hulga rohkem, sest ma actually hängin temaga vabal ajal ka, näiteks õhtuti vaatame filmi või siis võtab mind endaga kaasa, kui ta sõpradega välja läheb. Ikkagi vanus ja elustiil mängivad rolli. Ja ta sõidutab mind ringi ka nüüd hostema asemel. Adriaga saan ikka läbi, aga me tegeleme nii erinevate asjadega ja rohkem omaette. Midagi muutunud meie vahel ei ole. Kõik samamoodi nagu enne.

    ReplyDelete
  19. Kole palju hädaldamist,muidu pole viga.

    ReplyDelete