Saturday, June 4, 2011

Kennedy High School - video

2. juunil oli mu viimane koolipäev, viimane kord Kennedy's viibida. Jätsin õpetajatega hüvasti jne. Kiiruga pärast kooli, kui õpilased olid juba koolist lahkunud (seepärast nii tühi koolimaja), käisin kaameraga koolimajas ringi, et midagi videole salvestada, kuna videos saab alati selgema pildi. Selline nägi välja mu Ameerika kool: John F. Kennedy High School. Kuigi siiski täit ülevaadet sellest, kui suur mu kool tegelikult oli, ei saa. Paljud kohad on puudu jne.

20 comments:

  1. See laul ja video kokku tekitavad sellise kurva tunde kohe :D

    ReplyDelete
  2. Täiesti haige, see postitus tõi isegi minule pisarad silma. :(

    ReplyDelete
  3. ka minul olid pisarad silmas, Sa oled mulle täiesti võõras inimene, aga ikkagi toob Sinu lahkumine Ameerikast kuidagi nii kurva tunde ..

    ReplyDelete
  4. täpselt, see video tekitas lõpuks selle kurva tunde, et kõik saabki siiski lõpuks läbi sul seal ameerikas :( ja sellega ka pm su blogi .
    nagu õnneliku filmi lõpp. selline kokkuvõttev ja kurb :(
    vähemalt jääb selle blogiga palju mälestusi ka alles :)
    võta sealt veel kõikke, mis võtta annab ja ole tubli :)

    ReplyDelete
  5. Kas sa kannad prille ja läätsi, mis tugevusega?

    ReplyDelete
  6. Hei, esiteks, väga super blogi. sattusin paar kuud tagasi siia ja sellest asjast saadik olen pidevalt jälginud seda. väga hästi oskad kirjutada ja kõik on tasemel.
    aga küsimus ka: selles videos oli taustaks Fireflies'i mingi remix, saaksid sa palun selle remixi linki vm anda?:) või vähemasti nimegi, mille abil seda leida saaks. aitäh sulle:)

    ReplyDelete
  7. tõesti oli kurb vaadata ja mõelda, et sa nyyd pead ära tulema sealt....ise ma ei ole vahetusõpilane olnud kuigi vahest olen mõelnud, et loll olin ja oleks võinud ka ikka minna aga samas olen ka mitu korda mõelnud, et hea et ei läinud, sest vb poleks enam tahtnud tagasi tulla..ikka uued sõbrad seal,teistmoodi elu ja siis see igatsus ja krokopisarad,mis kindlasti saavad äraminnes valatud...

    ReplyDelete
  8. kas sa teiste vahetusõpilaste blogisid ka loed?

    ReplyDelete
  9. Laulunime küsijale:
    http://www.youtube.com/watch?v=YnINojJlziI

    ReplyDelete
  10. aitäh laulu eest!

    ReplyDelete
  11. Jaaa :/ Kool oli ikkagi suur osa mu vahetusaastast. Mul on endal ka hea meel, et ma selle video tegin. Filmisin rutuga mõne minutiga enne seda, kui hostema mulle järele tuli. Nüüd hea mälestus :)

    Ma kannan nii prille kui ka läätsi. Mul on erineva tugevusega silmad. Prillid on -2,75 ja -1,75. Läätsed on -2,50 ja -1,50. Läätsed sain kusjuures alles pool aastat tagasi. Kõige mugavamad asjad, mis üldse leiutatud on.

    Loen ikka teiste vahetusõpilaste blogisid. Janne Eliise pole küll Ameerikas YFU-ga, aga tema blogi siiski meeldib väga, sest ta kirjutab nii lahedalt ja lisab palju pilte. :)

    Jah, Marlow remix ;) Aitäh anonüümsele laulu lisamise eest.

    ReplyDelete
  12. Täiesti tüüpiline Ameerika kool :D Selline hästi suur :D aga samas ka päris kena. Ise eksiks küll ära :)

    Aga missiis, et teemast väljas küsimus. Kas algul kui läätsed said, oli harjumatu/valus/ ebamugav? Kuna ise kannan prille, läätsesid nagu mõnesmõttes tahaks, aga samas jälle kardan, et nende silma paigutamisega läheb jamaks :D

    Aitäh :)

    ReplyDelete
  13. Eelmisele: Ma hakkasin kolm kuud tagasi läätsi kandma ja esimesel korral oli harjumatu silmas näpuga surada, aga sllega harjub ning läätsed on minu jaoks asendamatud...palju mugavamad kui prillid

    ReplyDelete
  14. Ma olen uurind ja olen kuulnud, et on erinevaid läätsesid, osad on 3 kuulised ja osad 1 kuulised. Et nagu, kui 3 kuud on läbi, siis peab uued ostma? Kas nagu eluaegseid läätsesid pole? Kui nii on, siis läheks päris kulukaks, kuigi oleksid samas paremad kui prillid. Eriti suvel kui ei taha prillide rante näole :D . Kas on võimalik ka juhtuda, et unustad läätsed ette magama minnes? Juhtub siis midagi väga hullu?

    Vabandan, et tekitan siia msn-i taolise asjanduse:D Loodan, et rohkem küsimusi ei teki. Usun ,et ei teki.Kui tekib, siis uurin mujalt :)

    ReplyDelete
  15. Olen läätsekandja olnud viimased 2,5 aastat. Vastan kiiresti su küsimustele.

    1. Eluaegsed läätsed puuduva va, mis ei ole kirurgiliselt silma paigutatud teisel eesmärgil.
    Olemas on 1 ja 3 päevased läätsed, need päevad varieervuvad. 1, 3 ning 6 kuused läätsed.

    2. Kui läätse "eluiga" on läbi, siis tuleks uued läätsed osta.

    3. Vaevalt, et sa läätsed silma unustad magama minnes, pigem tekib olukord, kui ei ole võimalik läätsesid silmast võtta. (nt oled peol, jääd ööseks ning konteinereid ei ole kaasas)
    Ööseks soovitatakse läätsed alati silmast võtta, muidu hommikul, kui silmad lahti teed on läätsed kuivanud ning ebamugav tunne silmis.
    Olenevalt läätsest, nt mina võin 7 päeva 1 kuus öösiti läätsed silmas hoida, kui ei ole võimalik ära võtta.


    Lühidalt: kui soovid läätsesid, siis pane optometristi juurde aeg kinni ning tema teeb testid, aitab valida läätsed ning õpetab, kuidas nendega ringi käija.

    C.

    ReplyDelete
  16. Läätsed on tõesti väga mugavad, ise sain need ka millalgi sügisel. Nüüd suvel saab normaalselt päikseprille kanda ja seda ka ei ole, et üle prilliklaasi vaadates on udune, selge pilt on silmi igale poole pöörates. Ja silma panemine ei ole tegelikult üldse hull, mina näiteks ei tunnegi neid eriti silmas. Ja ööseks silma jättes on endal lihtsalt paha tunne, nagu mingi praht või midagi oleks silmas. Vabandan, et tuli nii pikk jutt ja veel mitu päeva hiljem;)

    ReplyDelete
  17. Mul on ka ikka jäänud terveks ööks läätsed silma, aga ei juhtu midagi, silmad lihtsalt muutuvad väsinuks pikast läätsete silmas hoidmisest. Silmapaneku õpib ka ruttu ära, see nüüd küll probleem ei ole, alguses võtab kauem aega, hiljem kulub vaid mõni sekund. ;)

    ReplyDelete
  18. Kas see on tõsi, et kui eestisse kooli lähed, pead seda sama aastat kordama ?

    ReplyDelete
  19. Jah, tõsi. Lõpetasin Eestis 10. klassi, tulin Ameerikasse ja nüüd sügisest lähen 11. klassi. Aga see on seda väärt olnud ja ei pannud juba algusest peale mind hetkekski kõhklema.

    ReplyDelete