Wednesday, June 8, 2011

Michael has something to announce...

29 comments:

  1. Michael on äge.
    Lõpp oli kõige kihvtim. Naersin end puru (peaaegu).


    Varsti sa oledki tagasi, uskumatu!
    Party all the night.

    ReplyDelete
  2. Jaa, uskumatu mulle endalegi tegelikult!
    Party hell yeah!

    ReplyDelete
  3. Tule siia, Peipsi äärde. Ja siin on üks super ilus loss ja söögikoht :) Ja Peipsi ääres on ilus.

    ReplyDelete
  4. Appi, vaatasin su õnnitulusvideot Pillele youtubes... sa oled hakanud juba eesti keelt aktsendiga rääkima :D Kuidas on lahkuda Ameerikast? Nüüd hakkad pigem eesti ja inglise keelt sassi ajama? :D

    ReplyDelete
  5. Aega jääb napiks, et Michael võimalikult paljudesse kohtadesse viia, sest me läheme veel üheks nädalavahetuseks Leetu ka. Muidu Tallinn, Tartu, Pärnu, Põltsamaa (mu kodulinn). Ja siis veel vaatab, kuidas ja kuhu jõuab. :) Eks ta peab kunagi veel Eestisse tagasi tulema. ;)

    Hehehee :D Ma ise panin ka tähele, et ma räägin tolles videos nagu loeks luuletust või miskit. :D Aga kui ma tagasi Eestis, küll harjub selle keelega ruttu ära. ;) Kuigi kui ma räägin praegu Skypes eestlastega, siis oleks tihtipeale inglise keeles parem seletada. Eks ta loogiline ole ka.
    Lahkumine... hmm... rohkem aega tahaks! Oleks veel nii palju toredat korda saata, aga ajast jääb puudu. :/ Ma ju alguses ei plaaninud seda Florida trippi samuti, nüüd aga "kaotan" terve nädala. Aga see on seda väärt. Ei oota neid viimaseid hüvastijätte, pakkimist ja 24 tunnist lendamist, tahaks need lihtsalt vahele jätta. Üldjuhul olen loomulikult ärevil Eestisse tagasi jõudmise suhtes! Ootan Eesti suve oma inimestega:) Samas nii imelik tunne... Minu jaoks on minu Eesti ja Ameerika elu kui kaks erinevat maailma.

    ReplyDelete
  6. Michael, you're so cool! Wish I could meet you :D

    ReplyDelete
  7. kahju kohe,et sul see blogi ära hakkab lõppema. see lugemine on olnud nagu mingi sarja vaatamine, tahaks veel ja veel ! kas te pole mõelnud michaeli kloonimise peale? :D nii jätkuks teda igaühele, that would be great! aga ta tuleb üksi jah ?

    ReplyDelete
  8. Kindlasti tahaks lugeda su blogis Michael'i Eestis olemisest. See oleks ülimalt äge. :D Põhilised asjad, mis talle seal raamatus meeldisid, olid kõik vanalinnas :D , niiet ma arvan, et vanalinnast teda kergelt ära ei saa xD

    ReplyDelete
  9. Vägaväga lahe on kuulata kuidas meie arvates lihtsat eesti keelt ei oska ameeriklased hääldada . :D Ma loodan , et Michael'ile eestis meeldib . Nagu videost näha, oli ta küll pääääris huvitatud .:D Mina pakuks ka , et ta on eestalne , kui ta tänaval vastu tuleks . :D Eks siis naudi veel Ameerikat nii kaua kui saad ja ilusat suve , nii sulle kui Michael'ile ! ;)

    ReplyDelete
  10. Michael, we will definetly meet! Erle, raske on veel 13 päeva sind oodata tagasi eestisse. Armastan sind!
    And we will party all days along!

    ReplyDelete
  11. Aww, Taavilt nii armas kiri :)
    Ole tubli, Erle!

    ReplyDelete
  12. Sa peaksid laskma Michealil õelda " Kaksteist kuud" :P

    Ja Kaali järve ei saa ujuma minna.:D:D

    ReplyDelete
  13. Täiega lahe, et Michael Eestisse tuleb. Kirjuta kindlasti tema siinoleku kohta ja tee mõni video ka :)

    PS - see kaksteist kuud nali käis Erle blogist juba väääääga mitu kuud tagasi läbi.

    ReplyDelete
  14. ERLE- olen sulle terve aasta jagu kaasa elanud, ja ma loodan, et kui Michael Eestisse tuleb, et siis sa pead ka blogi!(või tema:)) Üli-huvitav oleks teada saada, kuidas talle siis kõik siin meeldib:)

    ReplyDelete
  15. minu arvates võiksid ka kindlasti blogimisega jätkata. kasvõi rääkida oma eesti elust ja igapäeva tegemistet

    ReplyDelete
  16. Tahaks Michaeliga kohtuda, ta tundub nii äge tüüp olevat:D

    ReplyDelete
  17. Nagu paljud teised, tahaks ma ka Michaeliga kohtuda. Ta tundub nii lahe ja armas. Ma olen samuti lugenud su blogi kogu selle aja ja kahju, et se varsti lõppeb. Sul on olnud kindlasti maailma lahedaim kogemus seal Ameerikas ja see on sulle nii palju juurde andnud! :)

    ReplyDelete
  18. Jaaa ... kirjuta blogisse kindlasti Micheali "seiklustest" Eestis!

    ReplyDelete
  19. Erle, sattusin Sinu blogi lugema juba mõni aeg tagasi, täiesti juhulikult. Sa oled mulle võõras, kuid ma olen Su blogi jälginud ja see mu kõige lemmikum blogi. Sul on kohutavalt vedanud, aga seda tead ka ise :) Tänu Sinu blogile ain kinnitust soovile ka ise kunagi USAsse minna mingiks perioodiks elama.

    Edu Sulle Eestis ja viimastel päevadel Ameerikas ;)
    Loodan, et Michael jääb rahule meie pisikese kodumaaga.

    ReplyDelete
  20. Ära tule tagasi, ma tahan veel su blogi lugeda :(

    ReplyDelete
  21. Hei, Erle! Mis kaamera sul vahetusaastal kaasas on ning kas oled sellega ise rahul? Sul on nii imeilusad pildid :)

    ReplyDelete
  22. Michael on nii nii lahe ja naljakas :D Pepsi ja Peipsi , lol :D

    Ja see nii armas et teda huvitab Eesti ! Ja see on naljakas kuidas ta eestikeeles püüab rääkida, aga see on tore :) Ja kui ta eestikeeles räägib siis nii huvitav ameerika aksent on. Eks eestikeel ongi raske häälduste poolest.

    Ja see oli lahe kui vaimustuses ta eestist on !

    Edu teile !

    ReplyDelete
  23. Vaatasin ükspäev su YouTube'st videot Michael'i 19. sünnipäevast. Ja kui ma õigesti aru sain kinkisid sa talle 19 kinki? Huvi pärast küsin, et mis kinke sa kinkisid? Idee on väga hea ja peaks isegi kunagi midagi sellist tegema ;)

    ReplyDelete
  24. mis lahe laul see on, millega see video algab? (:

    ReplyDelete
  25. mis shampooni/palsamit , juuksevahendeid kasutad ?

    ReplyDelete
  26. Sorry, et küsimustele nii hilja vastan, aga ma olin ju nädal aega nüüd ära Floridas.

    Jah, Michael tuleb üksinda.

    Michael teadis seda 'kaksteist kuud' enne kui mina. Isegi mina ei teadnud sellest alguses. :D Aga nalja on see pakkunud kõigile jap. :D

    Kordan veel, et oma Eesti elust ma kahjuks blogitama ei hakka, sest mu Eesti elu ja Ameerika elu on kui kaks erinevat maailma, ning ma ei soovi avalikult oma igapäevasest elust rääkida. Küll aga minu ja Michaeli tegemistest Eestis kajastan ma ilmtingimata, nii et võite kindel olla, et mu blogi ei lõpe veel niipea. :)

    Enamus pildid on tehtud Nikon D80'ga, objektiiviks Nikon AF-S DX 18-135mm. Kuigi kahjuks viimasel Florida tripil kukkus mul kaamera maha, obje ei fokuseeri enam automaatselt ja teeb imelikke hääli fokuseerides, ühesõnaga keerasin tuksi. :S:S:( Kuna mul on tõsisem huvi fotograafia vastu ja olen kiire areneja, siis pärast 3 aastat kasutamist enam rahul ei ole, aga ega kõik oleneb objektiivist, mis sul kaamera ees on. Mul on aga tavaline kit-objektiiv, nii et selles see asi ongi. Aitab lihtsalt objektiivi vahetus, aga see on ka kallis lõbu. Igatahes nüüd pean ei-tea-kui-kaua kasutama oma väikest digikaamerat, mille mu hostvanemad mulle sünnipäevaks kinkisid.

    Michaeli sünnipäevast ja tema 19 kingist tegin just eraldi postituse. :)

    Ma enam ei mäletagi, mis lauluga see video algas. Ma tegin selle video hostpere arvutis, niisiis muusika valisin ka nende playlistist. Mingi minu jaoks mitte tuntud laul oli. Kahjuks jään praegu vastuse võlgu, mis selle pealkiri oli.

    Terve aasta otsa olen kasutanud Joico K-PAK Reconstructor šhampooni ja palsamit. Ma tundsin, et mul langes liiga palju juukseid välja, niisiis siinses Ameerika juuksesalongis soovitati mulle just nimelt seda šhampooni. Tõesti aitas!

    ReplyDelete