Saturday, June 18, 2011

Michaeli 19. sünnipäev

Michaeli 19. sünnipäev oli 26. mail. Temal oli selleks ajaks juba kool läbi, niisiis tuli ja võttis mu pärast neljandat tundi koolist peale, sest viiendat tundi mul polnud ja viimasse tundi ma lihtsalt ei läinud. Meiega ühines ka Sarah. Sõitsime Iowa Citysse shoppama. Peatusime ka Cold Stone'is, mida võib põhimõtteliselt jäätise paradiisiks kutsuda. Saab ise valida ja kokku miksida kõik. Neil on tohutu valik: Reese's Peanut Butter Cups, M&M'S, Oreo küpsised, Snickers, šokolaaditükid, šokolaadikommid, puuviljad  ja vähemalt 20 erinevat valikut veel. Cold Stone'i leidub üle Ameerika, mitte ainult siin ühes kohas. Sõitsime tagasi Cedar Rapidsisse ja läksime Chili'sse sööma. Restoranis avas Michael minu kingitud 19 kingitust. Alguses ei saanud ta pihta, et miks ma 19 kingitust tegin. :D Ta olevat mõelnud, et miks mitte mingi ilusam number nagu 15 või 20. On ikka totu. :D Igatahes üllatunud oli ta ikka. :) Enamus asjad olid lihtsalt tavalised maiustused, sest muidu oleks kogu see värk liiga kulukaks läinud, idee ju oli siiski 19 kingitust teha. Lisaks maiustustele leidus ka paar t-särki, jalanõud, bokserid, raamitud pildid ja veel üks pilt, mida ta vihkab, aga mille mina välja printisin. :D Üleüldse poistele on minu meelest hulga raskem kingiideid leida. Kogu selle idee sain ma tegelikult oma hostisalt, kes kunagi tegi mu hostemale 40 kingitust tema 40. juubeli puhul. Neljakümnes kingitus oli olnud piletid kahele San Franciscosse. Aga midagi sellist mina ilmselgelt lubada ei saanud. :D



Parim jäätis üldse.

Roosa püss jäi silma.


Sellisega oleks mõnus ringi lasta.




Ma kasutasin pakkepaberina kooliajalehte, sest Michaelile on see niiöelda südamelähedane.

Sellise piraka kotiga jalutas restorani sisse.





Reese's Peanut Butter Cups! Kui te Ameerikasse tulete, te PEATE neid proovima.


Mac & cheese :D



Oreo küpsised on ka selline nö American thing. Neid leidub igal pool. On koostiosaks ja maitseks jäätistel jne.

Mu lemmik kingitus talle :)






Chocolate molten cake, mmm.


Mina & Sarah


8 comments:

  1. kui pikk sa oled?

    ReplyDelete
  2. mmm, ma söön praegu Reeses'it - no on ikka hea küll aga veidi liiga magus mu meelest :)

    ReplyDelete
  3. Ma olen 172 cm pikk. Naljakas, et seda küsimust nii mitmel korral esitatud on. :D

    Reese's - hästi magus on jah, aga perfektne, kui on suur magusaisu :D

    ReplyDelete
  4. ma ükskord saatsin postiga Eestisse Reese's ja kõik kellele saatsin ütlesid, et iuu kui rõve, liiga magus jne :D aga ma ise jumala sõltuvuses!!!

    ReplyDelete
  5. Te olete michaeliga niii kohutavalt armsad sõbrad! Ma loodan,et te jääte edasi suhtlema ka siis, kui su vahetusaasta läbi saab! :)

    ReplyDelete
  6. Reese's valge šokolaadiga on kõigekõige. Ma pole kindel kas Eestis on neid müüdud, Soomes igastahes müüdi neid Stockmannis eelmisel aastal Bostoni teemanädalatel. Ma olen oma tutvusringkonnast ainuke kes võiks seda iga toidukorra peale.
    Ilusat kojusõitu sulle!

    ReplyDelete
  7. tere Erle. tahaksin küsida mis kaameraga sa pilte teed? ma mõtlen milline peegelkaamera. ma otsisin eelmistest postitustest aga ei suutnud leida :D

    ReplyDelete
  8. Reese'sega on jah nii, et kellele meeldib ja kellele mitte. Olen ka siin sõpradele nüüd laiali jaganud ja päris mitmed on arvanud, et see on liiga magus. :D Magusasõpradega jaoks ja magusaisu kustutamiseks perfect :P

    Ma olen kasutanud Nikon D80 + Nikkor 18-135mm. Aga viimasel Florida tripil kukkus mul kaamera maha ja objektiiv on tuksis nüüd. :( Mul ennegi kaamera paranduses käinud, aga enam ma ei hakka parandama. Parem jään ootama, kuni saan uue ja võimsama, mille peale olin juba ammu mõelnud. Nikon D80 body müün ilmselt maha, sest see on igati korras.

    ReplyDelete