Sunday, July 17, 2011

13 graduation parties

29. mai oli üks pikemaid päevi üldse. Nagu te aru olete saanud, siis lõpupeod on USA-s väga popid. Igal ühel on eraldi pidu, kus on palju süüa ja rohkelt pilte endast läbi aegade. (Eelmises postituses sai ka sellest rohkem kirjeldatatud.) Tavaliselt on ruum ära kaunistatud kooli värvidega, seetõttu võite piltidelt märgata palju rohelist ja kollast. Roheline ja kollane on Kennedy kooli värvid. Juhtus nii, et millegipärast olid seekord ausõna peaaegu kõik oma peo päevaks valinud 29. mai. Hommikul läksin Michaeli juurde, tal oli samamoodi pidu tol päeval. Seal sain kokku Ali, Lindsay, McKenzie ja Paige'ga, kellega edaspidi terve päev koos ringi käisime peolt peole. Algul luges Ali kokku ligi 25 inimest, kelle juurest võiks läbi käia, aga lõpuks sai siiski läbi käidud vaid 12 pidu. Kui oleksime kiiremas tempos liikunud, mitte nii palju aega veetnud igal peol, mitte ära eksinud, mitte eksikombel Cedar Rapidsist välja sõitnud, kui kiirteel ei saanud tagasipööret ka teha ja seetõttu mitte 2 tundi lihtsalt ringi sõitnud, mille aja sees ma isegi autos tukkuma jõudsin jääda, ja kui Ali auto poleks lambist kõige imelikumaid hääli tegema hakanud ja siis lihtsalt mitte käima läinud enam, seejärel mitte küüti kerjama pidanud ja tagasi Lindsay juurde autot võtma läinud, siis oleks ehk rohkem inimesi saanud külastatud. Nii et igasugu seiklusi oli meil. :D Me sõime igasugust head ja paremat absoluutselt igal peol. Oli ju vaja kõike proovida! Kõht oli pungil terve päev - mingisugune hommikul kella 10-st kuni õhtul kella 10ni. :D Sisse sai söödud absoluutselt igasugust kraami! Mitut sorti kooke, burgereid, tacosid, salateid, küpsiseid jne. Mul on hea meel, et ma just nende pliksidega ringi käisin, ses suhtes, et nad samasugused söödikud nagu ma. :D:D Õhtul sai veel Ali pool üles sätitud ja ühe kuti juurde peole mindud. Pärast jäime kõik Ali poole ööseks. Hommikusöögiks tegime ülimaitsvaid friikaid. :D

Ühel tüübil oli lausa selline nimekiri valmis tehtud.


1 - RJ aka Rossi:


RJ pidu oli tegelikult teisel päeval.





Cutie pie!

Vasakult: Paige, mina, RJ, McKenzie, Pietro, Ahmad


Christian oma väikevennaga.


2 - Michael:

Michaeliga.



Michaeli linnuke Riley õla peal.

Minu ajaleheklassi õpetaja.





Michaeli kiri jõuluvanale.


OMG. Lihtsalt eluparim kraam jäätise peale. Maasikamoos, banaanitükid, karamell, M&M kommid, šokolaad jne. Ma panin absull igast kausist natuke oma jäätise peale. Noh jah, veits liiga magus sai, aga polnud hullu. :D



Michaeli kodu.


3 - Keil:




Brownies!!!

Rachel.

Keiliga.



4 - Sean:



5 - Will:



Courtney & Katelyn <3



Williga.

Katelyn :D <3




Racheliga.






6 - Zachary


Vaat kes ära eksinud sinna :d




7 - Corbin






8 - kutt-kelle-nime-ma-isegi-ei-mäleta

Läksime sinna, sest Ali tundis teda. Pärast õhtul läksime tema juurde peole ka.

What a party place.


Ali, Lindsay, Paige, McKenzie <3



9 - Joshua

Joshiga.



The MOST adorable picture i've ever seen. Väike Josh :)


Meestes :D Haha, see lilla särgiga kutt on eriti muhe :D

:)


10 - Andrea





11- Desiree


How cute is that?! :)

James oma väikevennaga.

OMG. Pilt on halb, aga true story on see, et need olid absoluutselt kõige paremad brownies, mida eales tahta võib. Nii värsked, pehmed, suussulavad. Ma olin nii kettas, kui esimese ampsu võtsin. Ma sõin pmst järjest ära 5 suurt tükki. Veits paha hakkas, aga kuramuse hea oli. :D



+ veel 2 pidu, millest mul pilte pole.


Ali pool:


Ali vanemad. Tšekkige seda t-särki. Jap, Tallinna vanalinn. Lugu siis selline, et Ali isapoolne vanaisa on eestlane, Eestis sündinud. Nad kolisid mingi aeg USA-sse, seega Ali isa on juba USA-s sündinud. Ali vanemad on Eestit külastanud küll. Näitasid mulle isegi reisiraamatut (järgnevad pildid). Juba ükskord varem oli Ali ema mulle isegi sugupuud näidanud. Olid tõesti kõik eestipärased nimed. Ali isa andis mulle pärast DVD "Singing Revolution" ("Laulev Revolutsioon"). Tal oli neid kaks tükki, nii et andis mulle ühe ära.






Ali vanaisa on arhitekt. Ajango on nende perekonnanimi.

Aa, ühe koolikaaslase juures käisime ka. Näitan nende kinoruumi.


Meie delicious hommikusöök.

7 comments:

  1. Sul on lihtsalt vägaa super blogi! Üks mu lemmikutest kindlasti ;)

    Aga mul väike küsimus ka. Kas sa pole mõelnud teha omale Formspringi kasutaja? Sest ma arvan, et paljudel on küsimusi ja see oleks ilmselt mugavaim viis küsida :)

    ReplyDelete
  2. oh, michael tuleb täna. loodan, et teil on lõbus ja veedate koos head aega! :) äkki jõuate viljandisse folgile ka? oleks tore näha teid

    ReplyDelete
  3. Mulle on varem ka soovitatud Formspringi teha, aga ei tahaks nigu, sest... Esiteks, mul on juba praegu probleeme siinsetele küsimustele vastamisega/postituste tegemisega, ei ole aega või lihtsalt ei viitsi. :D Teiseks, raudselt hakatakse esitama ka muid küsimusi, mis pole vahetusaastaga seotud.

    Jaaaaaaaa, Michael tuleb täna! :) Kell 16:35 jõuab. Õhtul vast teen postituse ka, lisan pilte/videosid tema saabumisest. Viljandisse Folgile läheme laupäeval, 30ndal. Kindel minek, piletidki olemas. ;)

    ReplyDelete
  4. Erle, kui Sa lõpetad oma Ameerika postituste kirjutamise, siis paljun tee mingi lõpp-postitus vms või ütle, et rohkem neid enam ei tule, siis ei peaks lugejad pidevalt uusi ootama, vaid teaksid, millal enam ei ole uusi loota. Kuigi loodetavasti Su vahetusaasta postitustele lõppu ei tule :)Aitäh .

    ReplyDelete
  5. Erle, ära tee formspringi. Sa oled näinud küll, mis "huumorit" minu formspring sisaldab. :D

    ReplyDelete
  6. oot, sul nagu igal pildil erinev riietus aga enamik peod samal päeval. või mina olen valesti aru saanud? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ainult esimene pidu (see RJ oma) on muul päeval, ülejäänud kõik on küll samal päeval, lihtsalt vahepeal on tagi seljas ja vahepeal mitte. :D

      Delete