Friday, July 15, 2011

Colin's graduation party

Mu hostvennal Colinil oli kaks lõpupidu. Ühel nädalavahetusel sõpradega, teisel nädalavahetusel sugulastega. Tavaliselt on kõigil ikka üks lõpupidu, nii et sugulased ja sõbrad koos. Lõpupeod toimuvad USA-s nii, et pidu toimub teatud kellaajast teatud kellaajani, üldiselt 4-5 tundi. Selle ajavahemiku sees toimub põhimõtteliselt nagu lahtise uste päev. Inimesed tulevad sisse, õnnitlevad lõpetajat, haaravad miskit söögikraami, räägivad inimestega juttu ja lahkuvad. Üldiselt peatutatakse ühel peol mingi 10-15 minutit.

Thanh, Pietro ja Ben tulid ka Colini lõpetamisele. Mingi hetk läksime jalutasime neljakesi jõe äärde. Päike täiega sillerdas ja nii mõnus oli seal. Siis kui pidu ametlikult oli juba läbi ja mu hostvanemate tuttavad veel külas olid, tellis mu hostisa 5 karpi pizzat, yummy. Suurt midagi muud ei teinudki, niisama hängisime ringi. Colin pidi pidevalt oma tulevikuplaanidest ja kolledžist kõigile korduvalt üle rääkima. Ikka ja jälle tuli keegi teda küsitlema. Tal oli pärast täielik kopp ees olnud. Usun. Olen ise ka pidanud oma vahetusaasta kohta ning erinevustest Eesti ja USA vahel korduvalt üle rääkima pidanud. Jutt nii pähe kulunud, et räägin kõigile samade lausetega. :D Aga ma olen harjunud, hoiab juttu üleval. ;)

Siis kui sugulased külla tulid, sai väikeste lastega tegeletud. Mängisime tagaaias mängu Capture the Flag. Põhimõtteliselt selline kulli mängimine ja pantvangi püüdmine. :D Kes oleks arvanud, et ma veel nii vanana selliseid mänge mängin, aga isegi Colin ühines meiega ja tegelikult oli tõeliselt lõbus. Hostvanemad ja teised sugulased jälgisid kõike rõdu pealt ja elasid kaasa. :D Ainuke värk oli see, et õues oli üle 30 kraadi sooja. Sellise kuuma ilmaga kell 3 päeval otsustasime meie lõkke üles teha, et smorese teha, mmm :D Hiljem sai pundiga jälle tolle sama jõe äärde jalutatud. Üks 10-aastane tüdruk Caitlin (mu hostema vennatütar) oli minu külge justkui klammerdunud. See polnud esimene kord, me oleme varemgi kohtunud. Kunagi sai nende pool käidud ja elufun veesõda maha peetud. Me olime kõik täiesti l i g u d. Alustasime veepommidega, lõpetasime suurte ämbritega. :D Caitlin on tõeline sweetheart. Nii kurvaks tegi, kui ma temaga viimast korda hüvasti jätma pidin ja ta lahkus...

Sõpradega:



Colin





Asmaa

Thanh


Ben mu tahvlile kirjutamas.

Ilmselgelt hõivas Pietro nii mu voodi kui ka arvuti.

Mu hostpere tuttavad/sõbrad.



Hostisa :P





Pizza arrived!


Teel jõe äärde.

Meil käib see kallistamine nii :D





Ei tea, mis toimus :D

Hästi, Ben :D












Sugulastega:

Caitliniga :)

 Cole, mingi uut moodi viis endast pilti teha? :D


Caitliniga jälle :)


Colin & Caitlin

Selle käevõru kinkis mulle mu fotograafia õpetaja. :)


 Kõik vajalik smorside tegemiseks: crackers, vahukommid, šokolaad.



Üks parem pilt meie tagaaiast.

Smores!


Mul on märkmik, kuhu väga paljud mu tuttavad, sõbrad, õpetajad kirjutasid mulle kas siis lühema või pikema kirja mälestuseks sisse. Caitlin, kes on 10-aastane, kirjutas ka. Sellel paberil harjutas ta, kuidas mõningaid sõnu kirjutada ja vahepeal küsis ta minult endalt abi. Minu käekirjaga on sõnad 'maybe', 'vacation'. Tema lõpusõnad kirjas olid: "I will never forget you." :) Ma teen kunagi põhjalikult pilti oma märkmikust.

9 comments:

  1. Su blogi on tõesõna AWESOME, terve aasta hoidsin silma peal ja lugesin su kõik postitused läbi :)!

    Tahtsin küsida, et kas sul neid kõiki pilte sellest aastast kuskil netis üleval ei ole vmt? Et blogisse panid osad, kuid ehk on võimalik neid teisi ka kuskilt näha :):)

    ReplyDelete
  2. Aitääh :) Kahjuks ei ole mul pilte kusagil mujal üleval ja ei pane ka. Neid on lihtsalt liiiiiiiga (heas mõttes) palju. :D Laadisin 70GB USA pilte/videosid välisele kõvakettele ja sinna nad ka jäävad.

    ReplyDelete
  3. mega vinge lihtsalt kõik !!! mul väga hea meel su üle & väga hea, et nüüd kui sa eestis tuleb palju postitusi järjest :) keep up the good work !

    ReplyDelete
  4. Su blogi on tõesti väga äge ;)aga kas tead ka nende blogisid kes see aasta ameerikasse lähevad?

    ReplyDelete
  5. Ma oskan Sulle öelda, ühte blogi...kes läheb ameerika

    http://eeniemeeniemainimolover.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ja näiteks veel:

    http://karinusas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Karini blogis paremal servas on terve pikk list 'VÕPID 2011/2012' :)

    ReplyDelete
  8. kas ben on ameeriklane või vahetusõpilane?

    ReplyDelete
  9. Vahetusõpilane Saksamaalt.

    ReplyDelete