Monday, July 11, 2011

Fotoshuut Mariega

Mäletate, et ma kunagi sügisel tegin fotoshuuti Cynthia'ga? 20. mail oli mul ka teine fotoshuut. Seekord Marie'ga, kes on modell ühes Chicago agentuuris, aga käis minuga samas koolis. Ta ise võttis minuga ühendust. Ta nägi Facebookis mu teisi pilte ja kohe kirjutas mulle. Ma teadsin, kes ta oli jne, aga ma polnud temaga kunagi varem rääkinud. Ta on ka alles algaja modell tegelikult, sellepärast tahab teha igasugust praktikat ja laseb pmst kellel iganes end pildistada. Marie on räigelt pikk ja peeeenike, aga agentuurist öeldi talle ikka, et hei, sa võiksid kaalust veel alla võtta. Veel sain teada, et mõni tüdruk seal agentuuris on pmst Diet Pepsi dieedil. Midagi muud ei söögi/tarbi, ainult 0-kalorist Pepsit/Cocat. Igatahes, meie shuut nägi välja selline, et läksin tema poole, valisime tund aega riideid välja, tegime talle meigi pähe, otsisime ühte teatud graffitit, mida ma olin varem näinud ja kus ma pilte tahtsin teha, sõitsime autoga ringi veel vähemalt tunnikese ja shuut ise kestis mingi 10-15 minutit. :D Sest vihma hakkas sadama. Üks auto sõitis meist mööda, kadus maja taha ja siis sõitis tagumise otsaga tagasi tšekkima. :D Ma olin juba algusest peale rääkinud, et mul on räme Starbucksi isu. Kui shuut oli läbi, läksime Starbucksi. Ja siis koju. Oligi kogu moos. :D







Behind the scene:



5 comments:

  1. Oh, how cool! Kuidas Sul Eestis elu läinud on?

    PS! Endiselt ootan pilte Su scrapbook'ist. ;)

    Kõike head!

    ReplyDelete
  2. Hei, mul on sulle paar küsimust kooli kohta Ameerikas. Kas hilinemiste kontroll kooli oli väga range ja kuidas seda kontrolliti kui sa hilinesid? Ja kas seda pandi pahaks kui sa poole tunni pealt näiteks klassi sisse kõndisid? Ja kas sa vahetus aasta lõpuks said aru tundides rohkem kui vahetusaasta alguses? Ja viimaseks siis, et ma sain aru, et sa õppisid mingit võõrkeelt koolis, kas see jäi sulle hästi külge? :) Ja siis see ka, et kas Iowas oli palju hispaania keelt kõnelevaid inimesi? Ma küll küsisin palju küsimusi, ja sa ei pea neile vastama kui sa ei soovi :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous:

    Eestis on elu läinud hästi! Suvi on ju! Suvel on kõik nagunii parem. ;) Ei saa arugi, et USA-s olin alles mõned nädalad tagasi. Imelikud tunded ses suhtes. Eestis muidu ikka kõik sama, lihtsalt rohkem oskan nautida. Esimene poolteist nädalat oli selline täis möll sõpradega, käisin Põltsamaa ja Tartu vahelt. Nüüd olen iga päev kodus, sest pean 8-st 17-ni õepoega hoidma, kuna lasteaed on puhkusel terve juulikuu. Tegelikult mu isa tegeleb ka temaga palju. Mu õepoeg ongi rohkem "Papa! Kus on papa?" :D Õhtuti saab sõpradega ka ikka väljas käidud. JA nüüd täpselt nädala pärast ehk järgmisel neljapäeval läheme juba Michaelile lennujaama vastu! Michael saatis mulle sõnumi ka näha, et ainult 1 nädal selleni, mil me oleme reunited ja et ta on so excited. :)

    Oh my, ma juba peaaegu unustasin selle scrapbooki.. Üritan homme pildid valmis teha:) Pilte pole palju, sest mul see scrapbook lõpetamata. Pole pool aastat sellega tegelenud. :D Ma kusjuures avastasin arvutist, et mul on pilte isegi sellest, kui ma USA-s enda toas selle scrapbookiga algust tegin. Terve põrand oli igast kleepse ja asju täis. :D

    ReplyDelete
  4. Liisa, mul oli sulle mingi elupikk vastus, olin juba lõpusirgel, aga siis järsku läks arvuti lambist kinni :/ ja nüüd kõik kustus. Kell on praegu 4 hommikul, nii et kirjutan sulle uuesti lähipäevadel.

    ReplyDelete
  5. hea fotograaf peaks mainima :)

    ReplyDelete