Wednesday, July 27, 2011

Michael's bagjump in Pärnu

12 comments:

  1. Oo kuidas Rait tahtis sinna kõhukat hüpata :D

    ReplyDelete
  2. Nägin sind ja Michaelit seal samas täpselt selle bagjumpi kõrval sel ajal kui sa seda videot tegid. Vaatasin alguses, et wow, kellegil on samad päikseprillid nagu mul , Usa'st , ja siis tulen lähemalt vaatan , et see olid sina. Reaalselt siuke tunne nagu kuulsust oleks näind, hullem veel ;d

    ReplyDelete
  3. Kas te Tartusse ka satute mingi aeg? :)

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. See asi kisub naljakaks :D:D *need-tutvustamised*

    ReplyDelete
  6. sorry, aga mulle üldse ei meeldi su inglise keel! nagu väga pingutatud, et ei tule loomulikult... ma ei tea, võibolla lihtsalt tüüpiline eestlane :)

    ReplyDelete
  7. Mina nägin ka teid Viru Keskuses eile, täpselt sama mis Lindagi ütles oleksin nagu kuulsusi näinud ja ei julgenud sellepärast rääkima tulla, kuigi tegelikult oleksin väga tahtnud :D

    ReplyDelete
  8. Nägin ka sind eile Viru keskuses :D Michel on nii nunnu ja sulle niii sobis see kollane kleit..

    krt, nagu kuulsused :d

    ReplyDelete
  9. tahaks muidu juba su florida tripist kuulda :):)

    ReplyDelete
  10. Ärge nüüd üle ka pingutage, Erle on kõigest tavaline inimene .

    ReplyDelete
  11. Kas su hostperel on juba ka uus vahetusõpilane? Tead ka, et kes ja mis maalt? :)

    ReplyDelete
  12. :D :) Ei, äärmiselt tore, aga tõsi ta on, et ma olen kõigest täiesti tavaline inimene ja inimesed on juurde tulnud küll, nii et pole vaja karta. :D

    Iris - Tartus sai oldud 28.-29. juuli. :)

    Anonymous (July 29, 2011 3:33 PM)- Ei ole hullu, kui ei meeldi. :D Minu jaoks tulebki selline inglise keel loomulikult, nii et ma ei saa midagi parata.

    Anonymous (August 4, 2011 12:13 PM) - Mu hostpere ei võta see aasta vahetusõpilast. Nad tavaliselt jätavadki aasta vahele ja siis võtavad uue. ;)

    ReplyDelete