Thursday, July 14, 2011

Scrapbook

Keegi tahtis, et ma näitaks, milline mu vahetusaasta scrapbook välja näeb.  Mul on kaks kiledega raamatut. Üks raamat on ühe poolaasta jaoks, teine teise poolaasta jaoks. Kleebin sinna igasugu pilte, kirju, artikleid, pileteid, kaarte jne. Lisan kommentaare ka juurde ja teen raamatulehed kleepsudega värvikamaks. Mu hostema tegeles ka kunagi scrapbookimisega, nii et tal oli kodus suuuuuures koguses tähtedega kleepse ja muid kleepse. Ta lubas mul veidike neist Eestisse kaasa ka võtta, et ma saaksin enda raamatud lõpetada. Ma pole veel esimese raamatugagi lõpule jõudnud. :D Pole lihtsalt aega olnud. Aga siit saate siiski ettekujutuse. ;)

Kõigepealt printisin hunnik pilte.

Meisterdamas.


Raamat ise näeb selline välja.


Kooliajalehe artikkel vahetusõpilastest. Artikkel meist tehti nii aasta alguses kui ka aasta lõpus. Aastalõpu artiklist teen pildi kunagi hiljem.

Niiviisi algab raamat.







Kiri Allielt.


 





Jätsin alles enamus piletid New Yorgis käies.

Mõned lennupiletid.

Nagu näha, siis pealkiri olemas, aga pildid kleepimata. :D

 

  
Kleepsud.


Siis, kui meil koolis fotograaf käis.


 






Pilt sellest, kui ma oma perega esimest korda kohtusin. Mu tugiisik andis selle. Mul endal polnud ühtegi pilti sellest. Nii lahe, samas ka imelik oli vaadata. :)

No comments:

Post a Comment