Monday, July 11, 2011

Texts

Jagan teiega mõningasi jäädvustamist väärt texte/sõnumeid, mida aasta jooksul sain. Äkki on huvitav lugeda teil. ;) Paljud jätsin muidugi enda teada ka. PS. Jah, ma teen pilte absoluutselt kõigest. :D

Ameerikas kutsutakse sõnumite saatmist textimiseks. "Hey, text me!" Ja kui numbrit küsitakse, siis selleks, et textida. Textimine on tasuta. Või noh, kuus makstakse teatud summa selle eest ja siis saab piiramata arv sõnumeid saata. Ma ei teadnud ühtegi inimest, kes oleks sõnumite eest maksnud.

No, esimene lause, mille Michael ära õppis. :D

Oli üks freshman (9ndik), kes üritas mind tihti meelitada oma eestikeelsete sõnumitega. :D







Lol









Wtf? :D


No doubt.

I love you too Michael!




Jungle fever :D


:)

Lampi.

Läksime hostemaga poodi ja Adria jäi autosse. Väheee ei naernud seal poes, kui selle sõnumi sain. :D:D #Adria's best ever

Appi, see kutt oli tegelikult täielik creeper. :D



"Singing Revolution"


TÜÜPILINE. :D


:)

Minu sõnad. Veits vasakule. :D

See laul lihtsalt oli teemas no. :D



Üks hommik viisin Thahnile koogitüki kooli, tüüp oli nii õnnelik. :D

I miss you, too.



Jäin tunnis arvuti ees magama. :D:D

... aga me ei näinudki. :(


Dalton'i elulugu.





6 comments:

  1. +1 eelmisele kommenteerijale :D

    teemast väljas: nägin sind täna lauraga jõgeval. heh, sa oled nagu kuulus nyyd, sest iga su blogreader tunneb su ära :D
    ja sul on päriselus sama lahedad juuksed kui piltidel! :D

    ReplyDelete
  2. kus ja kuidas üldse Michaeliga tuttavaks said?

    ReplyDelete
  3. Eva-Maria: Arvan sama :D

    Kati: Hehee, tundub nii, kui mu käikudest juba teatakse :D Lauraga ajasime ikka ei midagi muud kui et USA juttu :D Heh, võtan seda kui komplimenti :D:) Mul praegu tegelikult just teistsugusemad juuksed, sest ma käisin juuksuris hiljuti (juba enne Jõgevat) ja mul nüüd märgatavalt lühemad juuksed, aga vähemalt otsad ühtlasemad ja katkised otsad läinud + ma proovin neid mitte tupeerida enam nii palju (harjumusest raske lahti saada!) + üritan tukka enam-vähem välja kasvatada. Ühesõnaga rohkem loomulikkust ja tervemad juuksed :)

    Anonymous: Michaeliga sain tuttavaks esimesel koolipäeval fotograafia klassis. Selline tüüpiline kohtumine ;) Ta istus klassis mu taga, aga ega see klass oligi väike, meid oli kokku mingi 12. Lähemalt (teisel koolinädalal vist) hakkasime siis suhtlema, kui tema ja üks tüdruk Taylor kutsusid mu nende gruppi.

    ReplyDelete
  4. Väga hull, see ei ole võimalik, kuidas sul vedanud on. Lugesin umbes kahe korraga su blogi läbi, nagu algusest lõpuni. Palju viitsimist pidi sul olema, et kõikkõik kirja panna. Ma tegelikult olen üsna tugeva hingega, aga kui selle postituseni siin jõudsin, tuli pisar silma mõeldes sulle ja su sealsetele sõpradele:) Väga heaa näed välja ka! :)

    ReplyDelete
  5. Ma just lugesin selle Daltoni sõnumi. Nii kahju hakkas lihtsalt. Väga kurb.

    ReplyDelete