Friday, July 15, 2011

YFU re-entry orientation

YFU re-entry orientation oli viimane YFU orientatsioon USA-s, kus räägiti lahkumisest ja kõigest sellega seonduvast. Toimus see 21.-22. mai. Peatusime ühe lahke maal elava pere juures, kellel on olnud 12 vahetusõpilast. Ma tegelikult ei tahtnudki seal suurt üldse olla, ma lihtsalt ei tahtnud mõelda lahkumise peale, vara oli veel selleks. Küll rääkisime pakkimisest, küll "head aega" ütlemisest, küll vahetusaasta parimatest seikadest, küll sellest, mida vahetusaasta meile juurde andnud on jne. Seda kõike korduvalt ja korduvalt üle. Samuti pidime kirjutama oma hostperele tänukirja, mis saadeti neile YFU-st minu lahkumispäeval. Ma olin ikka päris viimane, kes oma kirja kirjutamise lõpetas. Mul võtab see mõtlemine alati pikalt aega. Käisime mingis võsas traktori ja käruga. Laadisime küpsised peale ja sõit võis alata. Väike jalutuskäik metsatukas. Hea, et Thanh ka seal oli. Temaga saigi põhliselt koos oldud. Õhtul istusime terve pundiga lõkke ääres. Hiljem vaatasime Thahniga telgis Jackassi mu iPodist. Täitsa lõpp, me mõlemad jäime Jackassi vaadates järsku magama. :D Selle ajaga oli suur tuul tekkinud ja vihm pealekauba. Algul pidime telkides magama, aga siis aeti meid kõiki tuppa magama. Magasime tekikottidega põrandal ühes pundis. Hommikul oli teha veel viimane ülesanne: kirjutada kiri soovitustega järgmisel aastal tulevatele vahetusõpilastele. Nii kui koju jõudsin, oli mul tund aega, et end korda sättida, sest tol päeval oli Colini graduation party. Sellest tuleb ka eraldi postitus.

Nii laadisime endid käru peale.

Cookies!




Kogu meie grupp. Seekord oli see eriti väike.




Nii palju siis minu valgetest papudest.

Vasakpoolne naine on minu tugiisik Sandy. Parempoolne mees oli selle maja peremees.

Thanh








Nii jäime magama.

7 comments:

  1. MIngi eriti hoogu sattund oma postitustega v? Tundub, et paremat teha pole kui oma ameerika elu taga igatseda :D:D

    ReplyDelete
  2. Aaaa siis, eriti haige mõtlemine :D Ma rääkisin juba ammu, et mul on palju tegemata jäetud postitusi ja ma tahan nendega ühele poole saada. Kui SIND ei huvita, ei tähenda see seda, et kedagi teist ei huvita.

    ReplyDelete
  3. Seee aasta on eriti kiiresti läinud ikka, alles ootasin, et sa Ameerikasse jõuaks ja nüüd juba tagasi:) Väga lahe, et postituse veeeel kirjutad:)

    ReplyDelete
  4. See kõik on lihtsalt nii lahe. Sulle kaasa elamine oli tohutu rõõm ja lust. Ja jätka ikka postituste tegemisega! :D
    Loodan, et Sul on Eestis tore olnud. :)

    ReplyDelete
  5. Esimene Anonymous, WTF???!!!

    Täiega tubli, et viitsid kirjutada, Erle! ;)

    ReplyDelete
  6. Mul pole ka midagi uute postituste vastu! Erle, ma nägin unes, et olin sügisel esimesel koolipäeval Tartus (kus ma see aasta olen ka kindlasti) ja siis nägin sind ja tegime kalli :D Suht random, aga noh - armas ju.

    ReplyDelete
  7. Tegelt ka , esimene anonymous : kui sul midagi nende postituste vastu on, siis ära loe! Ei pea kohe tulema selliseid asju kirjutama siia !
    Lugejad ju ise soovisid, et Erle edasi kirjutaks.
    Tõesti väga tubli oled, Erle , et nii palju põnevaid postitusi kirjutada viitsid! :):)

    ReplyDelete