Monday, August 8, 2011

Palun kannatust :)

Kui ma oma arvuti parandusest tagasi saan, hakkan postitama! Lõppu veel ei paista, olge rahulikud. :D Kõik on hullult veninud... Aga no ma olen kõvasti suve ka nautinud. Paljud teist kindlasti lugesid ka Michaeli blogi, aga ma kavatsen ise ka ikka Michaeli Eestis viibimisest blogitada. Loodan, et te pole kõigest ära väsinud. Mul endal ausalt öeldes polegi enam suurt indu blogitada, sest mu vahetusaasta on LÄBI ja imelik kirjutada mõne kuu tagustest sündmustest, kuid kogu point on selles, et ma tahan oma blogi ikkagi lõpuni viia, lihtsalt juba enda pärast, hiljem nii hea kõike ühest kohast lugeda ja mälestused üles tuua, ja muidugi lugejate, kes tõeliselt ootavad ja on huvitatud, jaoks.

Viimasel ajal on olnud mõtted: I wish i could do it all over again! I would enjoy my year so much more.

Seniks päikest!

7 comments:

  1. Väga väga äge! Ma jään ootama :)

    ReplyDelete
  2. jeiii ma nägin sind 5. palamusel peol:P:P

    ReplyDelete
  3. kust saab 2011/12 aasta vahetusõpilaste blogisid? kas keegi teab? :)

    ReplyDelete
  4. mh teised blogid kui neid lugema hakata ei tundu üldse nii põnevad kui sul ja pole hea lugeda neid... :(

    ReplyDelete
  5. http://karinusas.blogspot.com/

    Selles blogis paremas servas on terve list 2011/12 vahetusõpilaste blogidest. ;)

    ReplyDelete
  6. ma nägin teid viljandi folgil :)

    ReplyDelete