Thursday, August 11, 2011

MICHAEL EESTIS: 2. päev - sihtpunktiks Palanga

Teisel päeval hakkasime kohe Leedu poole trippima. Enne seda tegid mu vanemad uhke hommikusöögi ka. Isa valmistas oma traditsioonilist omletti, mis Michaelile väga meeldis. Tol hommikul tegi ta tutvust ka suitsuvorstiga, mis sai kohe suureks lemmikuks. Viis jupi vorsti isegi USA-sse. :D Igatahes trippima läksime kahe autoga. Mina, Michael, mu ema, isa, õde, õemees, õepojad (9-aastane ja 2-aastane), õemehe tütar (2-aastane). Meil oli juba kevadel ära planeeritud see Leedu trip. Juhtuski siis nii, et Michaeli tulek kattus meie Leedu tripiga, aga see oli vaid tore. Michael sai ka rohkem ilma näha. :) Tundis uhkust, et sõitis ühe päevaga läbi kolme riigi. Lätis külastasime Rundale lossi. Edasi sõitsime Leetu Ristimäele. Järgmine peatus oli vahetult enne Palangat ühes vinges restoranis, mille nime ma praegu kahjuks ei mäleta. Meenutas Lidot, selline, kus palju tegevusi territooriumi peal. Suurt ringi käia ei saanudki, sest loomulikult hakkas vihma sadama. -.- Oma kaks ööd veetsime Palangas. Kuna meil oli broneeritud 3 tuba ja viimasel hetkel ütles õe sõbranna oma perega, et nad ikkagi ei saa tulla, siis saime mina ja Michael omale eraldi toa. Tegelikult sisaldas meie tuba kahte tuba: tuba koos lahtikäiva diivani ja kööginurgaga ning tavaline magamistuba. Rõdu ja vannituba ka. Mu vanemale õepojale meeldis meie toas hängida. Noh, Michael oli ju uus suur sõps. :D







Õepoeg


Aww :)









Keegi kaugel seal.






Michaeli praad

Nii juuakse õlut.


Meie üks tubadest.

Teine tuba. Õepoeg on mõneks ajaks hõivanud nii Michaeli voodi kui ka läppari. :D

2 comments: