Saturday, August 13, 2011

MICHAEL EESTIS: 3. päev - Nida poolsaar & Palanga peatänav

Hommikul saime kõik mu õe hotellitoas kokku, sest neil oli tänu lastele kõige suurem tuba. Sõime kõik koos hommikusööki. Seejärel põrutasime Nida poolsaarele. Ilm oli märgatavalt jahedam kui eelmisel päeval. Hullult tuuline pealekauba. Käisime luidetel. Tegime igasugu hüppepilte. Kuramuse kahju, et vihma hakkas üsna pea sadama. Mäletan, et jõudsime autosse t ä p s e l t siis, kui korralik padukas maha tuli.

Lõunat sõime kohalikus restoranis. Viimne kui üks meist tellis omale kuulsa Leedu rahvustoidu zeppelini. Põhimõtteliselt kujutab see endast ette pelmeeni, aga mitte tavalist pelmeeni, vaid gigasuurt pelmeeni mõnusa paksu rasvase kihi ja priske lihatükiga koos kastmega. Ütleme nii, et me kõik panime peaaegu puutumata taldrikud lihtsalt keset lauda kokku tagasi. :D Ootasime vähemalt üle poole tunni ainult sellepärast, et Leedu rahvustoit ära proovida. Säh, ilmaasjata. Aga ainuke inimene, kellele see toit peale läks, oli Michael. :D Hiljem käisime toidupoest läbi, ostsime süüa kaasa ja sõitsime tagasi hotelli. Selle toidupoe kõrval oli ka loomapood koos minizooga, millest Michael sattus niivõrd kettasse. Minu jaoks tavaline, aga ta polnud veel nii lahedat loomapoodi näinud. :D

Hotellis võtsime veidikeseks aja maja ja suundusime Palanga peatänavale. Ilmaga ei vedanud kohe üldse. Vihma sadas, ilm oli külm ja kole. Mõnus suvitamine tõesti. Promenaadil oli suisa torm lahti. Samas nii äge. Pilved olid nii vinged ja hullult lainetas. Selline hull action. :D See-eest tänavate peal oli tunduvalt rahulikum olukord. Mina ja Michael käisime ühe lõbustusatraktsiooni peal. Wooaahh, elu käis silme eest läbi, for real. :D:D Puuladvad oli täpselt all ja siuke tunne oli, nagu lendaksid suure hooga puulatvadesse. Teised kõik läksid tagasi hotelli, sest ilm lihtsalt rikkus kõik ära, aga mina ja Michael jäime kahekesi tänava peale chillima. Tänav oli siiski väga meeleolukas ja rahvast oli ropult, mis sest et vihma sadas. Istusime ühte baari maha. Pidime inimmassist läbi pressima ja vaevu saime endale istekohad. Ma tellisin omale kokteili. Tahtsime ka vesipiipu, aga selle tellimisega oli ka paras kamm. Uskumatu, et teenindajad inglise keelt ei osanud. Mitu teenindajat käis meie juurest läbi. Küll üks ütles, et oodake, kutsun kellegi, kes räägib inglise keelt. Küll teine lasi pika teksti leedu keeles maha, mille peale me siis hakkasime naerma ja ütlesime, me ei saanud mitte kui midagi aru. Ega ta ise hakkas ka täiega naerma. :D Aga lõppude lõpuks vesipiipu me ikka ei saanud. Ootasime niivõrd kaua, lõpuks andsime alla ja suundusime tagasi hotelli. Ega külm hakkas ka ja märg oli olla. Tee peale haarasime kaasa šokolaadiga kaetud vahvlid, nämm-nämm. Öösel, siis kui mina juba magasin, tuli järsku Michael hirmunult minu voodi juurde ja ütles, et wtf, mingi elukas on tema toas, oli tema nina eest mööda lennanud. Veel teiselgi ööl kurtis, et miski ikkagi krabistas kuskil nurgas või kapis. Teisel ööl ta enam oma toas magada ei julgenudki. :D Ei tea, mis see oli, kunagi otseselt me midagi ei näinud, eriti mina.

Hommikul, kui kõik õe hotellitoas kokku said.









Järelejäänud kohalik rahvustoit, mis meile, eestlastele, ei istunud, aga ameeriklasele väga meeldis. :D











Lapsed (Michael ja mu õepoeg) leidsid omale mänguasja. Said inimesi haneks tõmmata küll, nt. mu isa ja ema. :D


Michael polnud veel näinud, et saia vahele on topitud moosi. Küll karjus ja kiskus kõik välja. Ütlesin, et see on kõigest moos, aga tema ikka pidas nii rõvedaks. :D


Michaeli lemmik võileib: leib, sulatatud juust, suitsuvorst, juust.






Kummitustemaja


Sex On The Beach


Mmm, vahvel šokolaadi ja pähklitega

13 comments:

  1. Tere Erle. Mulle on pikemat aega silma jäänud kui hea kvaliteediga pildid sul on :) Mis peegelkaameraga sa neid teed? Aitäh, kui vastad :)

    ReplyDelete
  2. Selline lugu, et mul endal enam peegelkaamerat polegi. :( Läks juuni keskpaigas katki ja otsustasin, et pigem ootan ja soetan millalgi tulevikus uue ja veidi parema. Praegused pildid on tehtud minu kompaktkaamera ja Michaeli Nikon D5000-ga, pilte tegi 3 erineva objektiiviga. Aga muidu enamus pilte mu blogis on tehtud Nikon D80 + kit obje. Ja ma ikka töötlen ka neid väheke.

    ReplyDelete
  3. Tõenäoliselt Palangas rääkis see teenindaja teiega ikkaleedu, mitte läti keeles :D Ja selle zeppelinide vea olen mina oma sõpradega ka teinud - no krdi haige söök peaks ütlema. :D

    ReplyDelete
  4. Ahjaa, leedu keel muidugi. Läti ja Leedu - ah, need lähevad tihtipeale sassi. :D Haha, seda on tore kuulda, mõtlesin, et äkki me ainukesed imelikud, aga ju siis ei. :D

    ReplyDelete
  5. Mu isa sööks hea meelega kõik need zeppelinid ära :)

    Aga jah, Erle, olen su blogi kõik see aja jälginud ning tõesti hästi ilusad pildid sul ning kirjutad ka huvitavalt. Väga meeldiv lugemine on olnud.

    ReplyDelete
  6. mul on küsimus, et kui sa lähedki järgmine suvi USAsse külla, kas sa siis kirjutad sellest siin blogis ka?

    ReplyDelete
  7. Käisin vist suhteliselt samal ajal või siis paar päeva hiljem Palangas ja tellisin kah zeppelini. Sõin ära üks ja kolmveerand, lihtsalt sundisin endale sisse:D, aga nüüd siis vähemalt tean, misasi see selline on.

    ReplyDelete
  8. Zeppelinid on üliheaaad, kamooon!!!!

    ReplyDelete
  9. eeeeeww, zeppelinid. Võikad asjad

    ReplyDelete
  10. Heips! Kuule, tahtsin küsida, et mis programmiga oma pilte töötled ning mis tool'iga vms sa selle pildi selliseks mahedaks töötlesid:

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=202451746452114&set=a.202444739786148.50133.100000618694731&type=1&theater

    Aitäh :)

    ReplyDelete
  11. Ma olen enam kui kindel, et ikka kirjutan sellest ka, kui USA-sse külla lähen. :)

    Adobe Photoshop CS5. Üleüldse olen Photoshopi kasutanud juba väga mitu aastat. See on lihtsalt värvide ja kontrasti mäng :) Põhilised, mis kasutan, on auto contrast, levels, curves, match color, layers ja kõige põhilisem selective colors (valikust black, mõnikord ka neutrals). Need kõik on olemas ka teistel Photoshopi versioonidel.

    ReplyDelete
  12. Minu meelest nagu on teie aasta vahetusõplaste blogid (Sina, Janne Eliise eelkõige) need, mis ise võitsid lugejaid oma sisu poolest, selle aasta omadel on aga lugejaid seetõttu, et teie blogid olid nii head! Teie tegite vahetusõpilasblogide kultuuri nii popiks!!! (ma tean, et ennegi on olnud lahedaid blogisi nagu sanna ja kairi aga nende statistikat ei anna teie omadega võtteldagi!)

    ReplyDelete