Saturday, September 3, 2011

MICHAEL EESTIS: 5. päev - Põltsamaa

Jälle pikk vahe postituste vahele tulnud... Ma kolisin Põltsamaalt tagasi Tartusse ja mul polnud pmst nädal aega netti + nüüd algas kool.

Viies päev oli arvatavasti meie kõige pikem päev üldse. Algas see millalgi hommikul, siis kui ärkasime, ja lõppes alles kell 6 hommikul. :D Päevaaeg käisime ringi mu kodulinnas Põltsamaal. Michael sai hulga looduspilte tehtud. Tema esimene Eesti moodi hamburger oli kohalikust Kuningamäe tanklast, mis reisi lõpuks osutus minu kõige rõvedamaks ja tema kõige lemmikumaks, vot siis. :D Michael ju juurvilju/puuvilju ei söö. Ta ei söö salateid jne. Ka hamburgeri tellis ilma salatita. No mis hamburger see ilma salatita on? :D Võta näpust, aga Põltsamaa kujunes tema arvamusel Eestis üheks ilusamaks linnaks, kus me käisime, eriti rippsild ja selle vaade. Michael on suur looduslaps, see seletab samuti. Õnneks oli ilm ka tol päeval superilus ja päikeseline. Kui ma rääkisin talle, et rippsilla juures on selline must auk, kuhu kõik sisse hüppavad, ei saanud ta seda enam peast välja. Kuna mina sellest vaimustuses polnud (jummel kuidas ta mind pinnis, rääkis, et tema läheb Ameerikasse tagasi, näita ainult suund kätte jne :D sihhuuuke vaidlus tekkis :D aga kogu see vaidlus oli niisama naljaga, poolnaerdes/pooleldi tõsist nägu tehes, hakkasime jumala lolli juttu ajama :D), siis läksime koju, ta rääkis seda mu isale, mu isa võttis kätte ja viis meid sinna tagasi. Michael saigi oma hüpped rippsillalt tehtud, päev ilmselgelt korras. Mingid põngerjad olid ka seal parasjagu, andsid Michaelile näpunäiteid. Õhtupoole kodus grillisime mu vanematega. Sõime ka meekooki, mis sai samuti Michaeli totaalseks lemmikuks.

Õhtul vedasin Michaeli oma sõbranna Karmeni poole vesipiipu tegema. Michael ja viis tüdrukut :D Kella 11 aeg õhtul helistas mulle üks teine sõber Kaarel. Lõpuks oli nii, et meile tuldi järele ja me läksime 20 km Põltsamaalt eemale ühe tüdruku maale, kus oli paras punt koos. Sealt ei lahkunud me enne kella 6 hommikut. Oops... :D Michael käis poistega tavalises saunas, tünnisaunas, jões ujumas. Michaeli iseloom on niivõrd mõnus ses suhtes, et ta sai ise väga hästi hakkama, läks vooluga kaasa ja ei klammerdunud võõras seltskonnas minu külge. Poisid kutsusid ja ta oli kohe nõus. Kõik hakkasid temaga ise inglise keeles rääkima, mis oli väga positiivne. Kuna Michaelil olid parasjagu mingisugused rohud peal, siis ta ei tohtinud alkoholi juua teisipäevani. See 5. päev oli juba esmaspäev, aga Michael pidas oma reeglitest korralikult kinni. Tahtis küll, aga koguaeg korrutas: "Tuesday! Tuesday!" :D Eestis on ju piirang 18, USA-s 21. Poiss kasutas võimalust. :D Egas midagi, huvitav õhtu/öö oli. :D




Gaseeritud vesi ja valge šokolaad mustikatükkidega, mida ta mingi 10 tahvlit koju viis.











MINU LEMMIKPILT!






















4 comments:

  1. Te olete mõlemad nii kenad inimesed! Kusjuures, nägin sind ükspäev Tartus bussis, ausaltöeldes oli täpselt selline tunne, nagu oleks mõnda kuulsust näinud, nii vinge oli, haha. Aga tõesti, sa meeletult kaunis!

    Ja jätkuvalt on su blogi üks mu suuri lemmikuid.

    ReplyDelete
  2. Tere!Avastasin teie blogi täiesti juhuslikult ja olen täiesti lummatud!Olen eilsest saadik ainult lugenud,lugenud ning veelkord lugenud.
    Nii põhjalik ja hea kujundusega blogi ning kogu teie Ameerika seiklus tundus nii võimas.Täitsa kahju,et minu nn.rong on läinud,olen juba 28 aastane ning kooli teema ammu möödas.Edu kõiges!

    ReplyDelete
  3. Sellised kommentaarid toovad tõelise naeratuse suule. :) Ma tänan väga! Ja tõesti kahju, kui sellised rongid mööda lähevad!

    ReplyDelete