Saturday, November 12, 2011

MICHAEL EESTIS: 7. päev - Pärnu

Perfektne suvepäev Pärnu rannas! Michael sattus kettasse bagjumpist. Ostis omale 25 euro eest pileti, mille alusel sai ta nii palju hüppeid teha, kui mitu korda ta ise soovis. Ega pärast seda suht sinna läkski enamus ta aeg. Muudkui käis ringi, hüppas, jõi vahepeal õlut ja siidreid. :D Pärast rannas käiku läksime välja sööma. Mingi hetk tuli teema, et kui mu õepoeg teeb 5 kätekõverdust ära, saab ta 1 euro selle eest. No ja siis hakkas nalja saama. Kõigepealt näitas mu isa ette ja siis tuli ka Michael aka proff. Käed niimoodi ja pepu naamoodi. "Butt down, chin touch the ground." Inimesed ümberringi vahtisid ja muigasid. :D Mul on tegelikult video ka sellest, aga et mitte õepojale piinlikkust valmistada, ma parem ei lisa seda siia. :D Õhtul kodus tegime sauna Eesti moodi. Michael oli paraja kogemuse osaks saanud, kui mu isa ja õepojaga koos leili võttis. Ta ei olnud kunagi varem nii kuumas ruumis viibinud. Ka vihast polnud tal õrna aimugi. Külm dušš ja külm õlu päästsid. :D









Haha, mida näoilmeid :D

Nii käisid need kätekõverdused :D

12 comments:

  1. Aitäh, aitäh, aitäh, et võtsid vaevaks kirjutada! :)

    ReplyDelete
  2. Kas sa postitad ka viimasestest USA päevadest ka? Tahan veel öelda, et suur-suur aitäh selle blogi pidamise eest, kurb on mõelda, et mu lemmik blogi on otsa justkui saanud.

    ReplyDelete
  3. Juhuslikult mõtlesin jälle, et tulen vaatan, kas on uusi postitusi.. lihtsalt see nii sisse jäänud kuidagi, eelmine aasta koguaeg sai ikka käidud lugemas :) Nii tore, et postitasid.. :)

    Kas sa oma hostperega oled ka suhelnud? :)

    ReplyDelete
  4. Ja mina mõtlen, et küll on tore näha, et ikka jätkuvalt huvilisi on. :)

    Kindlasti postitan oma viimastest päevadest, Florida tripist ja kõigest muud, aga ei hakka lubama, et millal see juhtub. Aegamööda... ;)

    Ikka olen oma hostperega suhelnud. Küll aga mitte küll nii palju, kui oleks arvanud, et hakkan, aga enam-vähem kursis oleme üksteise eludega. Nad saatsid mulle eelmine kuu paki ka. :) Ning hostisa oli öelnud, et õhtusöögid on nii üksildased ilma minuta. Just paar päeva tagasi hostema kirjutaski: "We need to Skype." Aga üsna raske on seda ühist aega skypimiseks leida.

    ReplyDelete
  5. Kallis, kallis Erle! Mul on reaalselt nii kuradima hea meel, et sa oled nii tubli olnud ja terve vahetusaasta jooksul nii palju ja huvitavalt kirjutanud. Ootan põnevusega viimaseid postitusi. Ikka iga päev kiikan siia saidile, et kas sa oled juba kirjutanud.(PS! kõige rohkem ootan Florida tripi postitust). Ma olen Sinu blogist nii palju inspiratsiooni saanud, et võtan ka nüüd asjad käsile ja lähen USAsse vahetusõpilaseks. Aitäh Sulle selle meeldiva blogi eest!
    Jõudu ja jaksu edaspidiseks. :)

    ReplyDelete
  6. Mis Sinu blogi huvitavaks teeb, on need väga hea graafikaga pildid. Enam ei vaevu isegi sõbrannade blogisid lugema, nii igavad on ilma piltideta, kuidagi, liiga tavalised. :) Loodan, et Sul läheb koolis hästi :)

    ReplyDelete
  7. KIRJUTA SELLEST BLOGIST RAAMAT KOKKU!!!!

    ReplyDelete
  8. Sirvisin just su blogi otsast lõpuni ära ja mulle jäi silma, et NY postitustes olid sul osad pildid arvatavasti fotoshopitud, aga kuidas just neid südamekesi ja roosat vanutatud ümbrust pildile saada? :D Millist pildimuutmise programmi kasutad üldiselt?

    ReplyDelete
  9. Rõõm kuulda, et mu blogi nii palju positiivset mõju on avaldanud. Nii armas. :) Ahh, kui ma vaid ise ka saaksin kõik uuesti läbi teha! Luban niiöelda värskendust siin blogis detsembri lõpupoole. Varsti saab 2. kursus koolis läbi ja siis rohkem aega, just vaheajal üritan eriti aktiivne siin olla, mu enda võimalus no. :D Point on selles, et nende piltidega on paras jamamine ja võtab palju aega, eriti kui neid tonnide viisi on, sp ma suurt ei viitsigi. :D

    Kusjuures mu ema tahtis mulle üllatuse teha ja mu blogi kaante vahele panna, kas või endi jaoks, aga see summa, mis kirjastusest pakuti, oli üpris MEELETU. :D Mul on siin blogis lihtsalt tohutult pilte, mis palju juurde annavad. Samas ma ei usu, et see piltide arvu vähendamine suurt aitaks, pealegi mu blogi ilma kõigi nende piltideta poleks ju see.

    Kasutan Adobe Photoshop CS2. Neid südamekesi ja muid efekte sain patternidega. Kopisin mõne patterni pildi peale ja siis muutsin layersite alt seda 'blending change', tavaliselt valin 'screen' ja muudan veel 'opacity' protsenti ehk läbinähtavust. Googelda ;)

    ReplyDelete
  10. Kas Michaelil on tatoveering? :D Mida see endast kujutab? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mõtled seda triipu käevarre peal? Hakkasin ise ka praegu mõtlema, et mis krdi asi see on :D Aga tean, et tatokas pole see kindlasti mitte.

      Delete
    2. Seda triipu jah :D Väga huvitav... ma ei tea mis.. sel juhul :D

      Delete