Friday, January 6, 2012

MICHAEL EESTIS: 10. päev - Viljandi Folk

Kuna Viljandi Folk toimus täpselt sellel ajal, kui Michael parajasti Eestis viibis, siis ei saanud ju sinna minemata jätta. Okei, ausalt öeldes oli see mul endalgi esimene kord. :D Saime mu sugulastega Põltsamaalt Viljandisse. Üsna varakult jõudsime kohale. Algul käisime kahekesi ringi. Näitasin talle varemeid, kõndisime tänavatel ja peesitasime rannas. Nii loid oli olla kuidagi. Kõrval möllasid mingid purjus mehed, kes korraldasid parajat tsirkust. Ahjaa, ühel mu blogilugejal õnnestus Michaelit teretada. :)

Esimest kontserti kuulasime ning see jäi ka ainukeseks, mis sest et meil piletid olemas olid, lihtsalt ei olnud mahti ega huvi enam. Eks järgmine kord teab paremini. Saime üsna pea mu sõbrannade ja tuttavatega kokku. Nendega chillisime edasi. Tänaval haaras Michael tüdrukud kaenlasse ja nii me seal kõndisime. Täitsa usun, et inimesed vahtisid. :D Õhtu jooksul sai söömas käidud mitu korda, seda ma mäletan ka. :D Pikalt istusime muru peal, tinutasime, veetsime seal rahvaga aega ja kuulasime kõrvalistujate, kellel oli isegi jänes rihma otsas kaasa võetud, kitarrimängu. Tagasi Põltsamaale hakkasime sõitma mingi 1 aeg öösel vist. Autos jäime me mõlemad Michaeliga laksti magama. :D







Mis nuusid? :D



Keidu, Michael, Kata ja Gunilla

Michael pani Keidu kardigani pihta. :D

9 comments:

  1. nägin ka teid folgil. nii ilusad olete mõlemad :)

    ReplyDelete
  2. Erle, kuna uus postitus tuleb? Ei jõua ära oodata . Kõik on nii huvitav ja mega hästi kirjutatud ! :)

    ReplyDelete
  3. Hei Erle! Kas sa tead veel mõningaid võp-ide blogisid, kes on USA-s hetkel, aga samas pole eestlased?

    ReplyDelete
  4. Ma ei taha midagi lubada selle kohta, et millal uus postitus võiks tulla. :P Järgmine postitus on selline suurem ettevõtmine (esimene päev Tln-s ja miljon pilti kaasaarvatud). Aga sellised kommentaarid panevad mind kiiremini tegutsema. :D

    Tean vaid ühe tüdruku nimega Emmi blogi: http://www.ahoyamerica.blogspot.com/ Käib praegu täpselt samas koolis, kus ma USA-s käisin. Vb oled juba näinud ta blogi, ma korra juba lisasin ta lingi kommentaaridesse. Kahjuks rohkem ei tea. Soovitan googeldada hoopiski.

    ReplyDelete
  5. Erle, seeing all of this makes me so sad, but also very excited. I miss our times together, but cannot wait for this summer! I can't wait to come back to Estonia!!!! I miss you!

    ReplyDelete
  6. Hei! Mind huvitab jooksutrenn:D kui tihti Sul see toimus ja kas tegite lisaks jooksmisele ka mingit muud sporti ja kui tihti (äkki ujumine jne) :D loodan, et vastad !:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://erleusas.blogspot.com/2011/03/kaks-ja-pool-nadalat.html
      http://erleusas.blogspot.com/2011/03/uue-trimestri-hooaeg.html

      Nendes postitutes olen pikemalt kirjutanud sellest, keri allapoole, siis leiad, sest mul muud juttu ka ohtralt :D

      Delete
    2. Ning kui miski veel huvitab, siis küsi. Aaaa, ujumist tegime küll, jõusaalis käisime ka, jõusaalis ikka iga nädal, aga ujusime vaid üksikud korrad. Kindlasti on need trennid igal pool erinevad.

      Delete