Tuesday, February 7, 2012

YFU mööda Tartu koole 8.-16. veebruar

Just nii, tuleme mööda erinevaid Tartu koole YFU-st ja oma kogemustest rääkima. ;) Lisan siia terve senise graafiku (kui lisandub midagi, siis lisan siia ka). Kõik presentatsioonid toimuvad inglise keeles. Põhimõtteliselt oleme mina ja Edith Tooma vist ainukesed, kes praegu neid infotunde annavad. Enamustes oleme koos rääkimas. Eks näis, mis saama. Veits põen seda homset esimest infotundi. Edith on vana kala, aga minu jaoks on see uus värk. :D Teen praegu märkmeid omale ja panen mingi slideshow kokku.

8. veebruar kell 9:50 ja 10:45 - Miina Härma Gümnaasium (10. ja 11. klass)*
8. veebruar kell 13:00 - Tartu Kesklinna Kool (9a klass)
9. veebruar kell 12:15 - Tartu Erakool*
10.
veebruar kell 8:55, 9:50 - Tartu Karlova Gümnaasium (10. ja 11. klass)
16. veebruar kell 10:05 - Tartu Kesklinna Kool (9b klass)
16. veebruar kell 11:10 - Tartu Raatuse Gümnaasium (9. klass)*

Tähistasin *-ga need, kus ise kohal olen.

14 comments:

  1. väga vinge! Oleks vaid Valgas midagi sellist, kuid siin kõik nii välja surnud. Ma loodan, et paari aasta pärast lähete uuesti ja siis kuulen ka mina teie mõlema kogumustest :) Hihii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohjaa, mõistan sind, sest ise ka ju väikelinnast pärit. Sellistes kohtades on harv juhus, kui midagi actually toimub :P

      Delete
  2. Ega sa täna, 8.02 juhuslikul kella 15.45-16.00 ajal Tartu Kaubamajas ei viibinud? Arvan, et nägin vist sind... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Viibisin tõesti, tegin aega parajaks enne sõidutundi, käisin Toidumaailmas ja siis pugisin nende välisuste juures saiakest :D

      Delete
  3. Millal Florida postitusi saab? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ei oska öelda hetkel :/ Sest mul on vaja praegu pigem autokooli asjad kaelast ära saada. Mul mingi essee seal kirjutada, siis 2 moodulitesti ja veel teooriatestid. Nv-d lähevad ka jube kiirelt.

      Delete
  4. Kas oled oma praeguse kooliga, Jaan Poska Gümnaasiumiga, rahul?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koolimaja ise on väga viis, eriti kui nüüd teistes koolides infotunde andmas olen käinud ja tagantjärele mõeldes võrrelnud. :D Esimese tegutsemisaasta tõttu on kogu süsteem üsna segane olnud ja kisa tekitanud, kuid tundub, et nüüd teisel poolaastal hakkab asi vaikselt paika loksuma, viimasel ajal on rahulik olnud. :D Muutusi on terve õppeaasta jooksul tehtud, alguse värk siiski. Juttude järgi pürgitakse eliitkooliks. Kui JPG-d endise MRG-ga võrrelda, siis on JPG tunduvalt rangem. Endale meeldis MRG aeg rohkem (kui 1 aasta seal käia jõudsin), vast suuresti ka inimeste pärast, kuid ega seda rahvast poleks see aasta nii või naa olnud.

      Delete
  5. Hei! Mind huvitab, et mida täpsemalt kirjutada kirjas hostperele? Kui pikk see peaks olema ja mida eriti rõhutama peaks? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul on enda kiri isegi alles veel. Kui oma meili annad, siis võin näitena saata. :D

      Delete
  6. Sessuhtes, et ma ise ei ole kuhugi veel minemas :D lihtsalt huvi pärastküsisin.. :D Samas teistel võib ka seda olla huvitav lugeda, et äkki postitad mingi osa kirjast siia samasse, kommentaaride alla, või siis teed isegi kiire postituse, kui viitsid? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lugesin just enda kirja läbi, issand jumal mis totrad õigekirjavead... :D Enivei, kõigepealt sissejuhatus: pmst enda tutvustus, et kes ma olen, kui vana, kust pärit olen ning kus Eesti üldse asub. :D Teine lõik oli mu perekonnaliikmetest, meievahelistest suhetest, mida me koos teeme ja millised on minu kohustused kodus. Kolmas lõik: minu huvid ja hobid. Neljas lõik: minu isiksus, milline ma iseloomult olen. Ma mainisin ka selliseid asju, et olen nt otsustusvõimetu, vajan vahel privaatsust ja meeldib õhtul kaua üleval olla. Viies lõik: põhjus, miks ma tahan vahetusõpilaseks saada ja mida ma loodan vahetusaasta lõpuks saavutada (kasvõi enda iseloomu ja vaadete puhul). Seejärel lõpusõnad ja best wishes :)

      Delete
  7. Mis on Edithi vahetusaasta blogi aadress?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huvitav, et mul see küsimus kahe silma vahele on jäänud. Aga vastuseks: kahjuks ei tea. Vb ta ei kirjutanudki blogi.

      Delete