Sunday, March 18, 2012

FLORIDA TRIP, 1. päev

Tere-tere! Lõpuks ometi esimene postitus Florida tripist. :D Detailselt ma kahjuks enam ei mäleta, nii et pikka juttu mul lisada ei ole. See trip oli Thahn'i (kes enam ei mäleta, siis Thanh oli sakslasest vahetusõpilane minu koolist) hostperel juba ammu planeeritud ning kuna itaallasest vahetusõpilane Pietro saadeti varem koju tagasi, siis vabanes autos üks vaba koht ja mina sain kaasa minna. Sõit algas 6-kesi: mina, Thanh, Ben (ka sakslane), Amy (Thahn'i hostema), Kalin (Thahn'i hostõde), Mark (Thahn'i hostvend). Meie sihtpunktiks oli Põhja-Floridas asuv linn nimega Ocala, kus Thahn'i hostpere veel mõni aasta tagasi elas. Ocala's ootasid meid Amy abikaasa ja nende kauaaegsed tuttavad: perekond Andrews.

Esimene päev möödus teedel. Autos oli meil patjade ja tekkide hunnik, et ikka mugav oleks. Teatud aja tagant vahetasime istekohti üksteisega. Küll me magasime, sõime, jälle magasime, jutustasime, laulsime ja veelkord laulsime, jutustasime, jälle magasime, jutustasime, sõime ja laulsime. Noh, eks te võite ette kujutada, mis kõik võib juhtuda teel Iowast Floridasse ja veel selliste hulludega. See Amy on ka selline lahe mutt, et anna olla. :D Kohe esimesel päeval peatas meid ment ka kinni. Amy oli veidi kiirust ületanud, kuid pääsesime libedalt, kuna Amy rääkis, et tal on kolm vahetusõpilast auto peal ja ta mees on politseijaoskonna juhataja vms. Kuna Amy sõitis ise terve aeg ja õhtul juba väga ära hakkas väsima, siis lihtsalt laulsimegi kõik koos, et energia sisse tuleks. :D Mõned põhilood: Gee Lo Green - Fuck You (!!), Flo Rida - Low, Daniel Powter - Bad Day, Jason Mraz - I'm Yours, O-Zone - Numa Numa, 25 For Haiti - We Are The World. Seoses Gee Lo Green'i looga tekkis inside joke: "I got my change in my pocket, tinga-linga-ling". Kirjutan üles siia, endal hea meenutada. :D Terve nädal möödus reaalselt ainult rämpstoitu süües - McDonald's, Wendy's, Subway, KFC, Steak 'n Shake jne - küll hommikusöögiks ja küll õhtusöögiks. :D Thanh ja Ben rääkisid omavahel vahetpidemata saksa keeles, mis kõigile teistele pinda käis. Ja omfggggg... Nad kahekesi reaalselt terve nädal otsa lasid üksteisega võidu, kes kui palju peeretab. :D Ja ma ei tee nalja. :D Algul oli naljakas, lõpus oli juba: "Guys, that's not funny anymore, PLEASE stop farting!" :D Aga nad ei lõpetanud ja nii me kerisime aknaid pidevalt alla, nendel endal oli muidugi nalja kui palju.

PS: Cedar Rapidsis on praegu kuni 30 kraadi sooja. Täiega nõme. :( :D




Me kohe pildistama. :D



100 °F ehk ligi 38 °C - ühesõnaga andis ikka üha rohkem tunda, et olime teel Floridasse :D


Seda nimetaks normaalsuseks.

Tudun.


Amy polnud kunagi õli vahetama pidanud, siis üks naine bensiinijaamas näitas talle ette.

Ja nii vahetab Amy õli... Seesamune naine muigab kõrval. :D

24 comments:

  1. Väga rõõmustav, et hakkasid Florida tripist kirjutama. Olen juba pikka aega blogil silma peal hoidnud,et millal see tuleb. :)
    Tahtsin veel omapoolt ka öelda, et sa oled teinud imeliselt huvitava ja mõnusa blogi, mida on alati tore lugema tulla. Suur aitäh! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nii armas sinust, juba kas või see, et veel siiani pingsalt silma peal hoiad. Aitäh ka sulle! :)

      Delete
  2. Kas sa lähed sel suvel USAsse nagu tahtsid? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. See teema on korduvalt õhus olnud ja oleme empsiga pikalt arutanud, aga lõpuks otsustasime järgmise suve peale selle lükata, siis nt saab juba sügisel soodsamaid pileteid hakata otsima. ;)

      Delete
  3. See vbla liiga salajane info, aga küsin ikka: kui palju sul läbi aegade blogi külastamisi/vaatamisi on olnud ? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul on nendest numbritest kama kaks ja mul pole õrna aimugi, kui vähe on vähe ja kui palju on palju. :D Praeguse hetkega on 410 000 vaatamist.

      Delete
  4. Oh, Sul on ikka kohutavalt vedas oma hostperega ja uute sõpradega jne... Kas Sa ise ka tunned, et sa oled ikka ülimegapalju õnnega koos, et sa üli cool'i aasta said veeta sealpool maakera? Ükski teine vahetusõpilane vist pole nii palju reisinud kui Sina. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tundub nii, et kui ei vea ühes asjas, siis veab mõnes muus asjas. Tunnen ise ka, et kõik see oli nagu uni. Ma tunnen end nii teistsugune pärast kõike, ei oskagi kirjeldada, imelikud tunded... See oli lihtsalt üks seiklusterohke unenägu, mis mind paljuski muutis, õpetas ja mis mu silmaringi avardas. Veidi utoopiline. Samas nüüd mõtlen, et mida oleks võinud teisiti teha jne. Ma tean, et mis olnud, see olnud, aga vahel ei saa sinna parata. :D Sest ega ma päris kõigest ka ju ei saanud kirjutanud. ;)

      Delete
  5. Kas Sa mõtled iga päev Ameerikas oldud aasta peale? Või meenub Sulle iga päev killuke vahetusaastast? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm, vist tõesti iga päev tuleb midagi mõttesse või siis vähemalt mõni inimene Ameerikast, sest ma kas vaatan enda blogi või keegi ameeriklastest tuleb minuga Facebookis rääkima ja no Facebooki uuendustes on ka ilmselgelt ameeriklaste üleküllus. :D On ka mitmel korral juhtunud, et näen tänaval kedagi, kes nii meenutab mõnda tuttavat Ameerikast. :D

      Delete
  6. Ma ei ole kindlasti ei esimene ega viimane inimene, kes ütleb, et su blogi on tohutult põnev! Jään pikisilmi ootama järgmisi Florida postitusi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selliseid kommentaare on alati rõõm lugeda. :)

      Delete
  7. kas sul on kahju ka või igatsus tuleb peale kui sa selle soome tüdruku, kes see aasta cedar rapidsis on, blogi loed/vaatad ja piltide peal oma sõpru näed? (isegi mina tundsin mõned ära:D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Küsiksin selle Soome neiu blogi, kes hetkel Cedar Rapidis viibib :)
      Oleks väga huvitav vaadata pilte.
      Aitäh!

      Delete
    2. http://ahoyamerica.blogspot.com/

      Delete
    3. Loomulikult tuleb kerge igatsus peale teatud inimeste, kohtade, ürituste ja toidu järele. Tekib tunne, kuidas tahaks korrata. Tundub, et tal on pmst samasugune sõprusringkond ja siis mõtlengi, et kunagi aasta tagasi olin mina tema asemel. Ja viimases postituses olid tal pildid Zoe's tehtud zookiest (see suur soe šokolaaditükkidega küpsis koos jäätisega), mis on nagu mmmmmmmmm, vähe ei tahaks :D Mulle üleüldse väga meeldivad ta pildid, mõnusa kvaliteediga.

      Delete
  8. Kas oled viimasel ajal oma Ameerika sõpradega ja hostperega suhelnud ka, pole kontakti kaotanud? Olen kuulnud, et paljud kaotavad kiirelt kontaktid, mis on kurb...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa, sellega on tõesti keeruline. Fakt: mida aeg edasi, seda harvemaks suhtlemine muutub. Sõpradega on nii, kuidas on, aga hostperega ei kaota ma küll mitte mingil juhul kontakti. Me võime küll harva suhelda, aga nad siiski jäävad. Michael on ka selline sõber, kes justkui perekonda kuuluks. Ikka suhtlen aeg-ajalt ühe ja teise tuttavaga Ameerikast, aga see on nii, et kuidas kunagi ja kuidas kellega. On ka neid, kellega aasta jooksul rohkem läbi käisin kui mõne teisega, aga kellega enam ei suhtle üldse. Hostõele saatsin märtsi lõpus paki sünnipäevaks ja ma peaks ka lähipäevadel hostperelt sünnipäeva puhul Ameerikast paki saama. Hostpere ja hostema õe poolne pere olid lihavõtete ajaks kokku saanud ja tegid mulle video, kus nad kõik koos mulle sünnipäevalaulu laulsid. See oli äärmiselt armas. :)
      Praegu elab üks Jaapani tüdruk mu hostperes. See tüdruk vahetas pere ja nii mu hostvanemad ta võtsidki. Ta kolis sisse juba mingi veebruari algul.

      Delete
  9. Kas sellel Jaapani tüdrukul on samuti blogi? (mis sellest, et arvatavasti jaapani keeles:D)

    ReplyDelete
  10. Su blogi on lihtsalt SUPER! Aga üks küsimus ka, et kuidas sa selle YFU gif'i vms asja oma sinna paremale äärele said? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rõõm kuulda :)

      Banneri sain YFU kodukalt ja koodi abil lisasin siia. Ühesõnaga vasakult äärest (see riba, kus on Overview, Posts, Pages, Comments jne) klikid Layout, seejärel paremalt poolt leiad Add a Gadget, sealt valid HTML/JavaScript ja siis lisad koodi.

      Kood:

      <*a href="http://www.yfu.ee/" target="_blank"> <*img src="https://lh5.googleusercontent.com/_5rWMMyDCX8g/TWHKq_FolrI/AAAAAAAADyc/ux2_LAg0Vzk/yfu_160x60.gif" />

      PS: Kindlasti kustuta need tärnid koodist. Pidin lisama, muidu ei lasknud seda postitust siia teha.

      Delete
  11. Ootame uusi postitusi Floridast!! :D Loodan, et pole päris ära unustanud! Edu!

    ReplyDelete