Wednesday, May 23, 2012

FLORIDA TRIP, 5. päev

Näete, juba kolmas postitus sellel nädalal, tubliks hakkasin. :D Kuigi peaksin pigem miljon muud asja tegema, näiteks õppimisega tegelema.

Ilm oli lämmatav. Eelmine päev järve peal andis tunda: näod kergelt põlenud. Hommikupoole läksime terve pundiga ratsutama. Mulle anti see raskema iseloomuga hobune, kuna mainisin, et olen varem ratsutamisega tegelenud. Hea tunne oli jälle hobuse seljas istuda. Teadsin, et läheme millalgi ratsutama ja seega ootasin just seda päeva kohe eriti. Meiega olid kaasas ka kaks naist, üks nendest rivi ees ja teine taga. Lõpupoole jäin ühega neist kahekesi, kuna tegime veidi galoppi. Rääkis pmst terve oma eluloo ära, et kuidas ta siia Floridasse hobustega tegelema sattus. Tema peapõhjuseks oli ikkagi Florida kliima. No nii, kann sai valusaks ja selleks korraks suur ratsutamise soov ka rahuldatud. Sõitsime tagasi koju. Hiljem suundusime kanuumatkale. Ja vot selle koha nime ma enam ei mäleta. Mäletan ainult seda, et see oli hämmastavalt ilus koht. :D Seal olid supluskohad, suvilad, kanuulaenutus ja muu säärane. Pilte palju pole ja üleüldse piltide pealt pole üldse aru saada, kui kena kõik see tegelikult oli. Samas suvilat mina isiklikult sinna ei soetaks, kuna näiteks privaatsust seal küll praktiliselt pole - võõrad kanuutavad kuskilt su tagaaiast mööda ja vahivad.

PS: Järgmine postitus tuleb Islands of Adventure'st.




Võimas puu





Igaüks sai tatoka omale. :D

Indeed :D







Ben ja Thahn sodisid Sommer'i vannitoa peegli täis, et Sommer ikka taipaks, kui väga ta vahetusõpilasi armastab. :D

3 comments:

  1. Nii tore, et juba kolmas postitus! :D
    Ja mulle nii meeldib su stiil. :)

    ReplyDelete
  2. Kuule, Sul on tapvalt lugejaid :D Mina küll kogu aeg ootan ja ootan ja ootan.. :D

    ReplyDelete