Saturday, May 26, 2012

FLORIDA TRIP, 6. päev - Orlando

Islands of Adventure - here we come! Hommikul startisime Orlando poole. Et teid veidi valgustada, siis Orlandos asub teemapark Universal Orlando Resort, mis koosneb omakorda kahest teemapargist: Universal Studios Florida ja Islands of Adventure. Meie päev möödus nendest viimases. Islands of Adventure on maailmas 12. külastatuim teemapark.

Oh issand, kust ma alustan?! Esiteks oli ilm niiiiiiiiiiiiiiiiii lämbe. Üritasime pidevalt vähem väljas olla ja pigem siseruumis viibida, sest seal oli jahedam. See palavus väsitas nii ära. Teiseks oli see territoorium hiiglaslik, seal oli kõike, mida tahta, ja kõike üleüldse oli lihtsalt väga palju. :D Kolmandaks oli roppu moodi rahvast. Täiesti normaalne oli atraktsioonide ja roller coasters'ite järjekorras viibida tund aega, eriti kui mõni roller-coaster'i sõit kestis vaid 15 sekundit, worth it though. :D Lõunasöögiks olid muidugi burks ja friikad, mis seal muud ikka. The Wizarding World of Harry Potter oli võimas ja mõni roller coaster tekitas ikka mõnusad adrenaliinilaksud. Enamus aeg mööduski järjekordades seistes, mis oli kohati tüütu, aga kuidagi pidi end lõbustama, kmhm... :D Oh jah, küll sai veesõda peetud, mingeid lolle pilte tehtud jne. Enamjaolt olid Ben ja Thahn need kaks jobu, need alati vingerpussitavad. :D Lõpuks otsustasime ära minna, kuna olime lihtsalt rampväsinud kõigest. Käisime enne kojusõitu ka ühes kaubanduskeskuses tunnikese või nii. Teised jõudsid sama ajaga ära käia siin ja seal, ma olin terve aeg ühes poes, see oli niiii suuuur ja niiii palju ilusaid asju oli, ajataju kadus. Mingi hetk vaatasin telefoni, mis oli kogemata hääletu peale jäänud, ja seal oli 7 vastamata kõnet, oops. Ja siis läks veel tsipa aega, kuna läksin alles maksma jne. Ma olen kohutavalt saamatu. :$ :D












Ilmselgelt passisime järjekorras.


Jällegist ilmselgelt passisime järjekorras.

Roller coasters!




Aww.

 
Mm, jahutav jääjook.


The Wizarding World of Harry Potter


Ei jõudnud enam käia, seega istusime tee peale maha.

Butterbeer


Näiteks sellised olid järjekorrad.

Veesõda. Seega ilmselgelt passisime järjekorras.

Selline rõõmus ja värvikirev grupipilt :D

22 comments:

  1. Isssssssand ma olen niiiii kade, et sa külastasid "The Wizarding World of Harry Potter"... Omg :D
    Ilusad pildid though :)

    ReplyDelete
  2. Vaatsin, et vahetusaasta alguses olid suur sõber mingi kuti Tyleriga, aga hiljem pole temast juttu olnud. Kas ei suhelnud enam lõpupoole?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alguses saime jah väga hästi läbi. Ta oli esimene inimene, keda ma sain actually sõbraks pidada, mitte lihtsalt tuttav. Käisime samas fotograafia klassis, viis mu iga päev kooli ja koolist koju jne, aga siis mingi hetk vajus ära... teatud põhjustel mingil määral... Ja siis ma juba hakkasin Michaeliga tihedamini läbi käima. Tegelikult me Tyleriga suhtlesime ikka terve selle aasta jooksul, aga tõusude ja mõõnadega, hiljem polnud enam sellist koos nö hängimist, sp ei kirjutanud temast. Aga ka pärast seda oleme vestelnud, kui ma Eestisse tagasi tulin. Ta on hoopis teistsugusem isiksus, ääretult madala enesehinnanguga. Tema elustiil on ta ikka suht alla viinud. Ühesõnaga keeruline lugu.

      Delete
  3. Mulle nii meeldib, kuidas sa kirjutad. Nii selline värvikas ja mitmekesine sõnavara :D Ja see on ka väga tore, et sa viitsid kommentaaridele alati nii põhjalikult ja sõbralikult vastata :D Aga tahtsin küsida, et millised on su tulevikuplaanid? Oled juba mõelnud, mida peale gümnaasiumi õppima minna?
    Ja paljupalju edu sulle ka edaspidiseks :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, seda on rõõm kuulda. :D Sest ise olen vahepeal mõelnud, et mu kirjutamisstiil on vb veidi imelik, liiga korralik, täpsustav, ma ei oskagi seletada, a'la ilm oli lämmatav, hommikul ärkasime alles kell 12:13 üles, jõime imehead kohvi jne.. ok, see oli näide :D Ma päris elus seletan ka jube pikalt, enne kui jutu pointini jõuan. :D
      Tulevikuplaanid... oeh, vara küsida :D Mul on tõeliselt hea meel, et ei pea selliseid tähtsaid otsuseid see aasta langetama. No, mõtted on fotograafial (alati olnud) ja turismindusel, sest need mulle sobiks ja pakuvad tõelist huvi. Mul oli hiljuti koolis karjääriõpetuse kursus, kus tegime eneseanalüüsi ja mis kinnitas mõtteid. Ideaalis läheksin välismaale. Kui jään Eestisse, siis ilmselt koliksin Tallinnasse. Tartus teeksin katsed vaid Tartu Kõrgemasse Kunstikooli. Mul on see rändava eluviisi pisik. Ma olen juba iseloomult selline püsimatu. Võin ka vabalt vastu võtta otsuse minna aastaks Austraaliasse tööle. You never know. Elu on näidanud, et plaanid muutuvad iga aasta. :D
      Aitäh, armast sinust! :)

      Ja jälle tuli üpris pikk ja põhjalik vastus.. :D

      Delete
  4. Hei :)

    Olen ka sinu blogil silma peal hoidnud ja tõesti hea on. :)

    Lugesin, et sulle pakub huvi turism ja välismaa. Kui sulle meeldivad seiklused ja ekstreemsused, siis soovitan soojalt UCB'd (University College Birmingham) adventure tourism management. Kuigi Bham ise ei ole eriline linn, siis see eriala on lihtsalt supper ja no 3 aastat kannatab siin Bhamis ikka ära. :)
    https://www.facebook.com/AdventureUCB
    Väike reklaam enda eriala, vast ei olnud liiga pealetükkiv. :D


    Kõike head! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jätan meelde, kindlasti uurin lähemalt ;) Aitäh!
      Leidsin ka su blogi, kust sain juba infot selle kohta, mida küsima plaanisin hakata. Jään nüüd lugema. :D

      Delete
  5. Oh, Erle, kindlasti oled seda miljon korda kuulnud, aga Sa oled lihtsalt super ilusa välimusega! Ja ma tõesti ei kujuta ette, mis saama hakkab, sest ega neid postitusi ei tule ju lõpmatuseni.. :/ Võin ausalt öelda, et VÕP'idest on Sinu blogi kõige parem. Eks see ikka sõltub kirjastiilist ja blogi välimusest ka muidugi, mis on tegelikult peamiseks põhjuseks, miks ma väga paljude blogisid ei loe. :$ Igatahes, ma võin öelda, et minu päev on iga kord palju parem, kui ma Sinu blogi loen.. :) Kuid, kurb on see ikkagi, et Sa enam USA-s pole.. Edu Eestimaal, sellegipoolest :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sellised kommentaarid on äärmiselt innustavad ja teevad südame soojaks. Nii tore kuulda, et kellegi päev on korda läinud puhtalt sp, kui ma uue postituse teen. Aitäh! :):)

      Delete
  6. kuidas butterbeer maitses? :)
    ja ma olen nii kade
    aga sul on endiselt super blogi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Omamoodi maitse, aga hea ikka :D Rõõõõm kuulda :)

      Delete
  7. Heips! Su pildid on tõeliselt head! Tahtsin sellega seoses küsida, kas esimeseks objektiiviks tasub osta pigem 50mm f/1.8 või 18-135mm? Tean, et esimesega ei saa suumida, kuid pildid tulevad väidetavalt väga head.. dilemma :D Äkki oskad aidata, milline sinu esimene objektiiv oli?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mu esimene oli 18-135 mm. Mina isiklikult soovitan esimeseks valida just selle, sest see on mitmekülgsem. :) Hiljem mõistad, mille jaoks ja milliste omadustega objektiivi sul vaja on, et see sind rahuldaks. Aga mainin, et selles postitutes olevad pildid on mul tehtud tavalise kompaktkaameraga. :D

      Delete
  8. mul oleks üks küsimus veel .
    kas Sul on loomulikud lokid või siis ise teed? Või lihtsalt krunn pähe ööseks? :D Vaatan siin Sinu Miami postitusi uuesti ja uuesti ning ei saa küllalt. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mõlemat :D Nendel rannapiltidel on loomulikud, vett said palju seal vees möllates, aga sellega on ka selline lugu, et täiesti oleneb päevast, et kuidas hoiavad, mõnikord on rohkem lokilised kui mõnel muul päeval. Ning kui läbi kammin, siis kaob see suur lokilisus, jäävad sellised kergelt lainelised, sirgemad, juukseotsad aga hästi puhevil. Krunni teen igaljuhul, juba sp, et juuksed liiga peadligi ei oleks, paksemad tunduksid. Olen nüüd pikemat aega kasutanud igasugu kvaliteetsemaid niisutavaid tooteid, mis teevad juuksed siledamaks vn, ja seetõttu ei püsi lokid ka enam nii hästi. Ahh, ühesõnaga jube keerulised juuksed on mul, hate it :D

      Delete
  9. Kas sa läksid pärast üheksandat Jaan Poska Gümnaasiumi või läksid sinna pärast Ameerikat tagasitulekut? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ameerikast*

      Delete
    2. Pärast 9. klassi ;) ehk siis tol ajal oli see veel Mart Reiniku Gümnaasium.

      Delete
  10. Tere Erle!

    Mul on sulle üks postitusesoovitus - pakkimine! Kuidas sa pakkisid aastaks ajaks endale asju, mis kaasa võtsid ja mis koju jätsid, kui suur kohver jne jne jne. Mul varsti ka aastaks välismaale kolimine (mitte küll vahetusõpilaseks) ja ma olen täiesti paanikas, kuidas pakkida. Olen otsinud taolisi postitusi vahetusõpilastelt, aga keegi ei räägi sellest :D

    Muidugi pean mainima, et sa näed super ilus välja! Ja su blogi on hea isegi pärast vahetusaastat! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma eraldi postitust sellest tegema ei hakka, sest pole pikalt rääkida. Esiteks, kõik oleneb ju kohvri kaalust, st et kui palju võib olla su kohvri kogukaal lennujaamas. Mida kergem tühi kohver ise on, seda rohkem asju saad kaasa võtta. Mul oli ka see probleem, et asjad lihtsalt ei mahtunud kohvrisse ära, niisiis surfasin netis ja leidsin kavala lahenduse. Riideid kokku voltides kaotad rohkem ruumi, niisiis tuleks kõik pluusid ja muud riideesemed lihtsalt kihtidena kohvrisse laotada. Mind igatahes aitas. Loodan, et said aru. :) Muidu riideid ma palju kaasa ei võtnud, kuna teadsin, et soetan USA-st terve uue garderoobi. Hetkeajendil sai igast mõttetut pahna ostetud. :D Oi kuidas tahaks praegu USA-sse shoppama minna.. Tunnen, et nüüd teeksin mõistlikumaid oste. :D Rätik olgu kerge. Rohud võtsin Eestist kaasa. Aga muidu selles suhtes, et kõike saab kohapealt ka. Ahjaa, pealegi võttis suure osa mu kohvrist kingitused hostperele. Viisin paraja hunniku asju neile, kas selliseid raskema kaaluga asju nagu pudel Vana Tallinnat, juustu, terve kuhi šokolaadi jne. Tagasitulles oli vapsjee nii, et pidin lisaks ostma veel ühe kohvri, mille eest pidin ka lennujaamas maksma. Kui Michael poleks kuu aja pärast Eestisse tulnud, siis oleks probleeme hulga rohkem olnud. :D Ta aitas mul tuua sellised mahukad asjad nagu suusajope, talvemantel, talvesaapad ja mõned muud pisiasjad veel. Loodan, et oli vähegi abi sellest infost. Kui on veel küsimusi, siis küsi. :)
      Suur aitäh ka! :):)

      Delete