Monday, June 11, 2012

FLORIDA TRIP, 7. päev

Lahkusime Ocala'st ja alustasime sõitu suunaga kodu poole. Peatusime linnas nimega St. Augustine, mis on USA vanim linn. Kõndisime vanalinnas ringi ja sõime lõunat kohalikus kohvikus. Eelroaks saime maitsta alligaatori saba. Võib kõlada üpris jäledalt, aga maitselt oli ta liha nagu liha ikka, pealegi oli dipikaste kõrval. Sattusime ka ühte poodi, kus müüdi kõige isuäratavamaid ja maitsvamaid küpsiseid, komme ja muud magusat. Sõin oma esimese caramel apple - õun, mis oli kaetud karamelli, šokolaadi, M&M kommide, peanut butter chocolate chips ja Oreo küpsistega. Tegelikult ma õunu ei söö, kuna mul on allergia, kuid kõik see hea ja parem sealt ümbert sai küll ära söödud. Pärast oli nägu mõnusalt koos kõigega. :D Koduni välja me ei põrutanud, vaid peatusime Jacksonville's, mis on Florida suurim linn. Võtsime juhusliku hotelli, mis asus täpselt rannas. Jacksonville'i jõudes kadus päike, kuid soe oli siiski. Möllasime rannas ja basseinis. Poisid käisid ookeanis ujumas. Me, naised, tiksusime pigem eemal ja vaatasime neid pealt. Võtsime lihtsalt aja maha ja stalkisime inimesi. :D Rannajoon iseenesest oli äärmiselt pikk, kuid rahvast oli küllaltki vähe. Sattusime peale ühele mustanahalisele kutile, kes rannas balletti tantsis. Palusime tal meile tantsida, sain selle isegi videole (allpool lisatud). Lõpus tuli välja, et ta on gei, no wonder. Õhtustasime hotelli ligidal olevas Joe's Crab Shack'is, mis kujutab endast mereandide restorani, peamiselt igasugused krevetid, krabid jne. Mereannid pole minu teema, õigemini kohe üldse mitte. Tavaliselt olen ma seda tüüpi, kes proovib igasugu uusi asju, aga vot krabisid ei kutsunud mind miski proovima. Ju vist ei olnud isu tol hetkel. :D Lõpuks täitsin enda kõhu magustoiduga - brownies ja jäätisepall karamelliga. :D









Yummy kraam!

Minu caramel apple :P

See esimene appetizer :D

Alligaatori saba



Vaade rõdult.

Meie hotell





Tere, Ameerika.



Mustad ja valged inimesed


Amy, Thahn, Kalin

Mina ja Kalin

Boobies!













:D




Head isu :)






5 comments:

  1. ou cool ! i will stay reading. did i wrote it right? :d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pigem 'I will keep reading' :) did I write*

      Delete
  2. Nii lahe, et sa ikka veel mõned postitused teed! :)
    Aga huvipärast küsiks mis programmiga sa tavaliselt pilte teed? Kas nagu ala. manuaaliga või automaadiga vms? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igaks juhuks mainin, et vähemalt neid Florida pilte ära küll järelduseks võta, kuna nendes viimastes postitustes on kasutatud mitut erinevat kaamerat, ka tavalist kompaktkaamerat, ja enamasti pildid on tehtud kas minu või Thahni poolt. Aga muidu Nikon D80-ga (mis mul vahetusaasta jooksul oli) kasutasin enamasti S- või P-režiimi. Nüüd on mul uus kaamera Canon 60D, millel on päris hea automaatrežiim, samas ma pole väga jõudnud seda näppida veel, mis sest et see mul juba paar kuud olnud.

      Delete
    2. Selge, aitäh! :)

      Delete