Wednesday, June 27, 2012

Spending time with Michael

18.05.2011
Üks korralik ameerikalik lõunasöök Applebee's ning hiljem kitsekesi, jänkusid, kiisusid, pardikesi ja teisi loomakesi uudistamas minizoos, kus Michael vabatahtlikuna töötas.








Kiisu, kellel olid erinevat värvi silmad :)





02.06.2011
Chat Omegle's ja hot tub night ;) Ja õhtu, kui mul kukkus hostvanematelt laenatud telefon hot tubi, pärast mida klahvid enam korralikult ei töötanud, oops. :D



Hahaha, nojaa, Michaeli lemmikpilt meist :D



06.06.2011
Kõigepealt sõitsime elektroonikapoodi, et Michaelile uus peegelkaamera välja valida. Aega läks, aga asja sai. Pärast seda istusime maha Starbucks'i. Näppisime uut kaamerat ja tegime sealsamas video mu kallile Pille-Riinule 18. sünnipäevaks. Täitsa lõpp, eesti keel tuli suust kuidagi nii luuleliselt välja. :D Pärast seda tekkis mõte, et võiks ise burgereid teha. Mõeldud, tehtud. Ostsime poest kõik vajaliku ja läksime Michaeli poole grillima. Põhimõtteliselt oli siiski Michael see kokk ja mina niisama tiksusin seal. :D


Mocha Frappuccino - totaalne lemmik!



Avastasin Michaeli toast haikala. :D










Kitseke tuli seltsiks :P

Video kokkupanemine

3 comments:

  1. Kas sa lähed sel suvel oma sõpradele sinna külla või tuleb mõni neist siia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vähemalt sel suvel ei kumbagi neist.

      Delete
  2. Appi, ma just mõistsin, et olen terve Su blogi läbi lugenud. Mis ma nüüd teen? :D Aga ääretult lõbus ja huvitav oli kaasa elada ja lugeda Su elust USAs. Sa oled nii tubli ja julge, et selle teoks tegid, oleks ma ka selline... :) Kindlasti ootan, mida põnevat veel kirjutad ning tore oleks ka kuulda, kuidas su hostpere ja sõbrad USAs elavad :) Ning aeg-ajalt loen kindlasti Su blogi jälle algusest peale läbi, sest see on lihtsalt nii huvitav :)

    ReplyDelete