Wednesday, July 25, 2012

Viimased koolipäevad

Väljas oli nii ilus ja soe ilm, seega sai tihedamini väljas söödud, kuigi laudasid oli vähe ja needki täitusid kiiresti. Mõnel korral isegi toitlustati seina ääres või katuse all, nt grilliti burgereid.

Mina, Paige, McKenzie

 Ootasin kooli ees, et mulle järele tuldaks, kui Krystal minust kinni krabas, et koos pilti teha. Võtsin selle pildi ta Facebookist, oli enda kõhu ära sodinud. :D


Cookie dough - minu lemmik!



Matching ;)



Don't ask.

Tõsised.

Ja ükskord sõitsime tüdrukute pundiga lõunapausi ajal Wendy'sse :D

Psühholoogia lainel.

Fotograafia tunniks pidi tegema plakati ühest fotograafist ja temast rääkima.

Viimastes tundides sai enamasti lihtsalt passitud, midagi teha polnud.

Kirjanduse asendusõpetaja. Seina peal on plakat sõnadega, mida kirjatükkides vältida tuleks.


Uni tuli peale.

Tere.




Vaene Riley.



Asmaa'ga :)

Ilmselgelt suunataju puudub :D


Lõpptulemus.

Bagels, yummy.


Ajaleheklassi õpetaja Gary Lindsay


Tort ja puha!

Tordisõda.

Kooliajalehe tegijate punt :)

Ikka Michael :D

Kooliaasta lõpus võeti uuesti intervjuu kõigilt vahetusõpilastest. Need on minu vastused, peaks aru saama küll ilma küsimusteta.




Mõned pildid kooliajalehest, mille autoriks olen mina:





Graduation parties invitations:





  
Minu viimaste kuude to-do list, millest päris kõik siiski tehtud ei saanud.

6 comments:

  1. Ma tean, et see on isiklik teema ja paljud ei taha sellest nii otse rääkida.. aga kas sa said vanematelt taskuraha vähem/rohkem, kui 200 €? Ja kas Eestis sa leidsid kergesti võõrastega alati jututeema & olid selline easygoing?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mõtlen, et kuidas võimalikult lühidalt sellele vastata, kuna see on nii individuaalne asi. Vähem kindlasti ei saanud, aga samas väga oluliselt rohkem ka mitte. Üldiselt täiesti olenes kuust, mõnikord läks rohkem, mõnikord vähem. Mõistagi. Eks sai vahepeal reisimas käidud, Eestisse pakke saadetud, kingitusi ostetud, kooli/trenni jaoks vajalikke kulutusi tehtud, lisakohver soetatud jne. Mul oli kaasa võetud sularaha, mida alguses kasutasin, hiljem läksin pangakaardile üle ja siis vahepeal kasutasin nii sula kui ka kaarti, sp kindlat arveldust polegi. Lasin osa sularahast ka hostemal panka viia, et ma kulutada ei saaks. Kevadel võtsin uuesti välja. Praegu mõtlen küll, kui mõtttttetuid oste sai tehtud, eks see shopahooliku elu olegi selline. :D Not proud.
      Ma arvan, et pigem olin selline easygoing. ;)

      Delete
  2. söögid näevad nii head välja ja sa ise ka oled niinii ilus :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja maitsevad veel paremini :D Oi, ma tänan :)

      Delete
  3. Su hostpere võtab see aasta uue vahetusõpilase? Kas tead ka kelle, olete suhelnud? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suhelnud oleme mitu korda selle suve jooksul, aga uue vahetusõpilase plaanidest pole kuulnud, pole olnud isegi mahti otseselt küsida. Neil oli muidu pool aastat üks Hiina vahetusõpilane, kes vajas hädasti uut pere. Hostema ütles sedasi: "Well, she's nice and polite, but not as fun as you." :D

      Delete