Saturday, September 1, 2012

Pikes Peak

PS: Vastasin paar päeva tagasi üle pika aja kõigile kommentaaridele ära. :)

08.-09.05.2011

Emadepäevaks sõitsime Pikes Peaki hostisa sugulastele (edaspidi nimetan neid perekonnanimega Pattison) külla. Kui kohale jõudsime ja sisse seatud saime, läks õues veesõjaks lahti. Alguse sai see väikestest õhupallidest, mis olid vett täis pandud. Nendega siis loopisime üksteist. Veesõda kujunes aga nii meeletuks, et appi sai võetud suured ämbrid ja kausid. Iga viimne kui meist oli ligumärg. Te ei kujuta ette, kui lõbus see oli. Ausalt. Polnud aastaid veesõda mänginud. See naer tuli südamest. Hostvanemad ja teised lihtsalt vaatasid kõike pealt ja tegid meist kui hulludest pilti. Üks väga tore mälestus. :) Panime siis kuivad riided selga ja kuna Pattisonidel oli majas sees võrkpalliplats, sai terve perekonnaga üks võrkpalli match maha peetud. Õhtul istusime pundiga teleka ees ning sõime head ja paremat.

Järgmisel päeval oli emadepäev. Oli armas hommikusöök ja punusime üksteisele kalasabasid. Edasine plaan oli minna matkaretkele. Pikes Peak State Park on loodusala, kus kunagi pesitsesid Ameerika põliselanikud. Seal oli platvorm, kust avaneb vaade Missisippi jõele. Edasi liikudes avanesid teerajad, mida mööda sai matkata. Oli väiksemat sorti kosk ja graveeringuid täis gigantne kivi. Hostvend Colin graveeris ka minu nime sinna. Ühesõnaga on nüüd ka mul märk maas seal. Vahepeal lõppes teerada, niisiis pidime mööda järsku kallakut alla ronima. Ning matka lõpuks polnud mu valged tennised enam nii valged.

Teel Pikes Peak'i




Siin elavad Pattisonid.

Võrkpalliplats majas

Elu kõige lõbusam veesõda :D


Õhtul kambakesi teleka ees

Hommikune vaatepilt

Emadepäeva hommik

Nom-nom




















Kogu seltskond





Kõige armsamad hostvanemad :)


Nii palju siis minu valgetest tennistest...

3 comments:

  1. Ma ei suuda kommenteerimata jätta. MA ARMASTAN SU BLOGI, Erle. Tõsiselt ka... Ma olin uut postitust juba nii kaua oodanud. :)

    ReplyDelete
  2. Kuidas elu nüüd Eestis läheb? Sõpradega suhtlemine ja koolielu.
    Kas oled mõelnud minna Ameerikasse hostiperele külla?
    Ootan väga veel igasugu postitusi. Mis sa arvad, palju neid veel tuleb?
    Imeline blogi!

    ReplyDelete
  3. Nii hea, et ma siia tagasi tulin, muidu polekski neid uuemaid postitusi näinud.
    Sul oli ikka hea perekond seal, ja Adrial on täiega kenad silmad :D

    ReplyDelete