Thursday, September 27, 2012

The Brown's house - video

Mõni päev enne USA-st lahkumist käisin mööda maja ringi ning jätsin kõik video peale. See on mu hostpere kodu, kus ma aasta aega elasin. Ehk minu teine kodu. Kuna mu hostisa on arhitekt, kujundas ta selle maja ise. Video lõpus näitan hostõe Adria tuba, meie ühist vannituba ja killuke enda garderoobist, aga enda sassis tuba ma tookord filmida ei tahtnud. :D Pidin hiljem eraldi filmima, kui kunagi ära koristan. Ja nii mul jäigi see tegemata.

Videos mängib lugu Mumford and Sons "The Cave", mis nii meenutab mulle mu hostpere. See laul kõlas tihti nii üle maja kui ka autosõidu ajal.

12 comments:

  1. Erle, kas Sa ikka ise ka aru saad, kui imeline asi Sinuga juhtus!! Kuigi ma olen täiesti võhivõõras Sulle, olen Su üle nii õnnelik :) KÕIKE PAREMAT ESDASISES ELUS!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ise ka näpistasin end kord, tundus, nagu see kõik oleks uni :) Äärmiselt armas Sinust, aitäh :)

      Delete
  2. ausalt öeldes on päris paha jälgida, kõik jookseb niiii kiiresti silme eest läbi. Kui veel mõni video tuleb, soovitan midagi veidi teistmoodi teha. Kuid see puhtalt minu arvamus. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Võibolla on tõesti nii, et mul endal on lihtsam jälgida, kuna ma tunnen seda maja kui oma viit sõrme. :D Muidu just mõtlesin, et kui jätaks tavakiiruse, siis tuleks video liiga pikk, üritasin lühendada.

      Delete
  3. Kas Ameerikas kehalise tunnid ka on?

    ReplyDelete
    Replies
    1. On küll, aga ise kehalist ei valinud, seega täpsemalt pole kursis, mida ja kuidas seal tehti, eks tavalisi asju ikka. Muidu koolis on üleüldse tohutult erinevaid võimalusi sportimiseks (Ameerika jalgpall, Euroopa jalgpall, võrkpall, tennis, pesaball, jooksmine, tantsimine, ujumine, maadlus, golf jne), millest ka enamus õpilastest osa võtavad. Toimuvad need enamasti iga päev pärast tunde. Sport ja võistluste tulemused on koolis väga-väga tähtsal kohal, kohati tunduski, et sport on tähtsam kui õpingud.

      Delete
  4. Plaanin ise ka vahetusõpilaseks minna. Blogi põhjal on USA küll üks fantastiline koht. Samas ma olen jõudnud endast ainult ühe jutukese kokku vorpida - enda elust, perest jne. Kardan, et jääksin ajahätta, sest juba oktoobri kuu ja sponsoreid on vaja leida, ega seda 9000 eurot tagastaskust ikka välja ei käi. Siit ka küsimus, et ega Sa mäleta, mis ajaks pidi kogu summa makstud olema?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kindlasti hea valik, midagi väljaspool Euroopat ;) Kogu summa pidi olema tasutud pmst vahetult enne vahetusaastale minekut. Lepingu võid varakult teha (seda seepärast, et kohtade arv on piiratud ning USA-sse pole nii palju kohti kui nt Saksamaale) ja maksta saad juppide kaupa nii kaua, kuni vahetusaasta kätte jõuab. Sponsorite leidmine on küllaltki raske, seega ära sellega venita, vaid ürita varakult alustada. Palju edu :)

      Delete
  5. Ahoi! Kuidas see taotlusdokumentide täitmine välja näeb? Seda mõtlen: http://yfu.ee/taotlusdokumendid-2/ Et kas Sa täitsid kõik korraga ära ja saatsid ekooli väljavõtte, loo endast jne YFU kontorisse ümbrikuga? Tekitab pisut segadust. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jah, kogu kupatuse saatsin korraga ühes ümbrikus ära + taotlemismaks. Kui on midagi muuta vaja või lisaküsimusi, siis helistatakse sulle YFU-st. Nt mul olid passipildid vales mõõdus, pidin uuesti minema tegema ja eraldi saatma.

      Delete