Thursday, May 9, 2013

Teadaanne!

ESITEKS: nagu info juba lekkinud on, tuleb mu kallis sõber Michael sel suvel jälle Euroopat avastama, sealhulgas külastab 14.-18. juuli ka armsaks saanud Eestit. Seekord tripivad nad suisa neljakesi: Michael võtab kaasa ka oma noorema venna Sami ning sõbrannad Chelsi ja Mica. Venda tean ma küll, sõbrannasid ma aga näinud ei ole, kuid sellest pole midagi. Plaanis on kindlalt aega veeta Tartus, Põltsamaal, Pärnus (kui ilm meid soosib) ja Tallinnas. Tõotavad tulla vägevad 5 päeva nelja ameeriklasega. :D Ilmtingimata on oodata ka blogipostitusi. ;)


TEISEKS: lisaks Michaelile tulevad sel suvel Euroopasse ka mu hostvanemad ja hostõde Adria, kellega olen 1.-4. juuli Prahas koos. Nende eesmärgiks on külastada ühte hostisa sugulast, kes elab praegu ajutiselt Saksamaal. Algselt oli plaan selline, et mina lendan Saksamaale, sealt võtavad nad mu peale ja seejärel tripime sinna, kuhu niiöelda jumal juhatab, ning alates 1. juulist on kinni pandud hotellituba Prahas. Aga kahjuks nii pikalt ma nendega koos olla ei saa, kuna esiteks on mul võibolla ühed sisseastumiskatsed samal ajal (pole veel otsustanud) ning teiseks sain ma suveks tööpakkumise - sinna samasse, kus eelmiselgi suvel töötasin - Kaubamaja SHU (kuigi tõsi ta on, et suve lõpuks oli mul kopp juba nii ees, hommikust õhtuni nelja seina vahel kinni, eriti masendav kuumadel suvepäevadel, oehhh :D aga palgapäevad toovad leevendust). Seega võtsin vabad päevad, et vähemalt Prahas nendega aega veeta. :)

13 comments:

  1. Jah, ma just hüppasin rõõmust kui ma nägin, et Sa oled siia midagi kirjutanud. :D

    ReplyDelete
  2. Ohh kui tore uudis! Siis saab ehk piltidelt näha, kui palju keegi muutnud on ja kõike muud põnevat lugeda :D :D

    ReplyDelete
  3. Mäletan, et lugesin millalgi eelmine aasta terve sinu blogi otsast lõpuni läbi. Super hästi kirjutatud ja kohe selline tunne oli, nagu ise oleks seal olnud :D Loodan, et sa seda blogi ära ei kustuta/kinniseks ei pane aga kui siiski peaksid otsustama seda teha, siis palunpalun anna sellest ka siin natuke ette teada. Tõesti, parim vahetusõpilase blogi mida siiani lugenud olen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei ole mitte mingisugust põhjust blogi ära kustutada/kinni panna :)

      Delete
  4. Kas Su hostperel on hetkel ka mõni vahetusõpilane? Või peale Sind on neil veel olnud? Kas nad mõnda Eestlast pole mõelnud võtta? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei ole hetkel. Pärast mind oli neil mõned kuu üks Hiina tüdruk, kelle kohta hostema ütles: "She's not as fun as you." :D Mõnda teist eestlast nad vaevalt enam võta, maailmas ju nii palju teisi erinevaid rahvuseid, keda tundma õppida. Pealegi mainisid nad, et kui võtavad vahetusõpilase, siis äkki Ladina-Ameerikast.

      Delete
  5. Hei! Kas Sa saaksid vastata mõnele mu küsimusele? :)

    1)Millised ained olid Sul koolis kohustuslikud ja millised ained said Sa ise valida? Palju erinevaid aineid Sul kokku oli?
    2)Mida võib oodata valimispäevalt?
    3)Millised kulud katab hostpere ja millised kulud vahetusõpilase enda pere?

    Aitäh! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1) Kohustuslikud olid US Humanities (ehk inglise keel ja kirjandus) ja US History (USA ajalugu). Ülejäänud sain ise valida. Valik on suhteliselt suur ning kindlasti on valikus ka mitmeid keeli. Ise valisin prantsuse keele. Lisaks olid mul veel fotograafia, Photoshop, geoloogia, psühholoogia, okeanograafia ja meteoroloogia, sotsioloogia, journal news (selles tunnis tegelesime kooliajalehe koostamisega). Sai vist kõik, pidin veits enda blogis surfama, et meelde tuletada. :D
      2) Mänge ja veelkord mänge, sööki, jooki ja vestlust (kus pead ka sutsu inglise keeles kõnelema) :D Ma ka alguses põdesin, aga tegelikult poleks selleks sugugi põhjust olnud :) Valimispäeva korraldavad inimesed, kes on kunagi ise ka vahetusõpilased olnud.
      3) See täiesti oleneb hostperest. Minul kattis hostpere pmst kõik kulud, v.a. siis kui shoppamas või sõpradega väljas käisin. Samas kuulsin ühelt teiselt vahetusõpilaselt, et tema pidi isegi koolilõuna enda raha eest maksma.

      Delete
  6. Ja kuidas teid ELO-l tubadesse jaotati? (kui Sa veel mäletad sellist asja :D )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Täiesti suvalt :D Ma jagasin ühe tüdrukuga tuba. Kuid oleneb ju ka, kus ELO aset leiab ja mitme inimese toad on.

      Delete
  7. Tere, Erle! :)

    Küllap oled juba tüdinenud sellele vastamast, aga millised on Su edasised plaanid peale keskkooli? Kas Austraaliasse mineku plaan on endiselt jõus?

    Edu edaspidiseks ning kindlasti ootan juba uusi postitusi, kuidas läks Sul pere ja Michaeliga kohtumine! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oeh, ausalt öeldes ei oskagi veel vastata, mis minust küll saab. :D Kõik on veel väga lahtine. Eks millalgi augustis jõuan ise ka selgusele. ;)

      Delete