Wednesday, July 24, 2013

Michael, Sam, Mica & Chels Eestis: 1.-2. päev - Tartu ja Põltsamaa

Pühapäeval, 14. juulil kell pool 7 õhtul jõudsid Michael, tema vend Sam ning kaks sõbrannat Mica ja Chels Tartu bussijaama. Mina ja Hugo läksime neile vastu. Nii kui Michael bussist välja sai, tormas mind jooksuga kallistama. :) Michael tutvustas mulle Micat ja Chelsi. Sami olin ma loomulikult ka varem näinud. Seejärel sõidutasime ameeriklased nende ööbimiskohta, mis asus otse Raekoja platsil. Kuna nad tripivad pidevalt ühest kohast teise, külastades 20 päeva jooksul 6 riiki ja 12 linna, siis palju asju neil kaasas polnud. Kõik vajalik oli mahutatud suurde seljakotti. Enne Eestisse tulekut olid nad ringi reisinud Poolas ning veetnud õhtu/öö Stockholmis.

Kui kotid said tuppa ära visatud, läksime kohe edasi minu lemmikrestorani La Dolce Vitasse. :) Tuli välja, et Mical on allergia igasuguste nisutoodete vastu, niisiis oli tema ainuke, kes salatit sõi. Igaljuhul seal me veetsime päris palju aega. Kes sõi pastat, kes pizzat. Magustoiduks ajasime jäätist sisse. Kõhud said hullupööra täis. :D Vahepeal hakkas ka vihma sadama. Kui restoranist välja astusime, nägime vikerkaart. Ameeriklased oleks justkui esimest korda seda näinud. Ahhetasid ja tegid pilti. :D Pärast seda läksime mina, Hugo, Michael ja Sam Rimist läbi, kuna poisid tahtsid viina osta. :D Mõneks ajaks läksime kõik oma rodu, andsime neile veidi aega puhata, pesus käia. Läksime ise ka Hugoga minu poole riideid vahetama. Tunni aja pärast liikusime tagasi linna, õigemini ameeriklaste ööbimispaika. Seal olid narivooditega toad ning ühine köök koos suure elutoaga. Nii me seal elutoas istusimegi terve pundiga. Meiega liitus ka Herkki. Tüübid üritasid mingit joomismängu välja leiutada. Aga ega tegelikult ei tulnudki sellest õhtust enam suht mitte midagi välja, kuna kõik olid uimased ja väsinud, k.a. ma ise. Neil oli eelmine õhtu üpris raju olnud. Olid Stockholmis klubitanud, 300€ maha joonud ja õhtu skinny dipping'uga lõpetanud. :D Igatahes nii saigi esimese päeva õhtu läbi. Linn oli pühapäeva õhtul täiesti inimtühi ning väljas oli märg ja niiske, seega ei kippunud linna peale ka minema.

Juba eelmisel õhtul ütlesin Michaelile, et nad võivad end korralikult välja puhata, kiiret pole kuhugi. Hommikul pakkisin mitme päeva jagu riideid ja asju kaasa, kuna Tartusse enam vahepeal asja polnud. Lõunaks sõitsime Hugoga linna: mina ühe autoga, tema teisega. Läksime ameeriklastele vastu ja liikusime edasi. Tegime ühe kiire pildi selle kahe alasti poisi kuju juures, täpselt nagu kaks aastat tagasi, kuigi seekord ei kukkunud see nii hästi välja kui tookord. Mul endal näitamiseks seda pilti pole, kuna see sai Michaeli kaameraga tehtud. Michael ja Sam tulid minu auto peale, tüdrukud läksid Hugoga. Sõitsime Siriusesse, kuna Michaeli kindel soov oli saada Eesti burksi ning ilmselgelt on just Sirius (kuigi seegi tundub viimasel ajal veidi alla käinud olevat) selleks parim koht. :D Tüübid tellisid endale kahekihilised burksid. Suht vahva vaatepilt oli: kõigil näod armsalt kastmesed. :D Isegi Mica, kes muidu burgereid väga sööma ei pidanud, sai tõelise maitseelamuse. Kõik kiitsid taevani, success. :D

Algas sõit Põltsamaale mu vanemate koju. Kohale jõudes sai esimese asjana muidugi ööbimispaigas check-in tehtud. Kuna ilm oli superilus, tekkis mõte Kamarisse ujuma minna. Hugol polnud ujumispükse kaasa, seega sai kiirelt Selverist uued soetatud. :D Kamaris oli kuidagi tuulisem ja jahedam, ei kippunudki enam väga vette, pealegi olen ma maailma suurim külmavares. :D Kutid läksid esimesena. Michael hõikas, et vesi pole sugugi külm ja mõned kohad on eriti soojad. Ma oleks juba peaaegu loobunud, aga mõtlesin, et palju ma ikka suve jooksul ujuma saan. Aega läks, aga lõpuks vette sain. :D Pärast oli jube hea olla. Meelitasin sellega ka Mica ja Chelsi siiski vette. Mica: "Where the fuck are the hot spots?!" :D:D Hiljem möllasime liiva peal. Viskasime hundirattaid, püüdsime käte peal seista jne. :)

Kui ujumast tagasi jõudsime, olid ema ja õde maja taga laua uhkelt ära jõudnud katta ning isa oli ametis liha grillimisega. Empsi tehtud marineeritud kurgid olid Michaeli sõnul parimad, mis ta saanud on. :D Veidi näksisime maasusid, herneid, kurke ja ega siis istusimegi lauda, hakkasime liha näost sisse ajama. :D Kõhud täis, otsustasime jalutama minna, kõigepealt siis rippsillale. Seal oli terve posu lapsi, kes sillalt vette hüppasid, nimelt on seal nö pommiauk. Michael käis ka kaks aastat tagasi sinna hüppamas. Loomulikult oli vaja ka seekord üks hüpekas ära teha. :D Rippsillal olime päris pikalt. Päike sillerdas ja ülimõnus oli olla. Klõpsisime igast pilte jne. Edasi kõndisime lauluväljakule. Seal sai lihtsalt niisama istutud ja juttu puhutud. Osad üritasid rohulibledega vilistada. :D

Tagasi jõudes sõime Michaeli lemmikut Selveri meekooki ja empsi tehtud rabarberikooki. Isa pani ka sauna kütte. Michael oli ainuke, kes julges minna. Sam oli vist 5 sekundit laval olnud ja siis kohe minema tormanud. :D Tüdrukud ei suvatsenud proovidagi. Aga kuna kell oli juba nagunii üpris palju, otsustasime laiali ära minna. Meie Hugoga läksime sauna ning mu õepoeg Keven saatis ameeriklased oma ööbimispaika. Järgmine päev ootas meid ees telkimine. ;)

Õhtusöök La Dolce Vitas

Nagu esimest korda näeks vikerkaart :D

Siriuse ees burksist jagu saamas :D


Samile õpetatakse, kuidas käte peal seista :D


Grilliõhtu Põltsamaal






Vasakult: Mica, Chels, Sam, Michael, mina







8 comments:

  1. Oled leidnud Usast tõelised sõbrad omale :)!

    ReplyDelete
  2. Kas endal ka plaan nüüd millalgi Ameerikasse minna? ja kui kunagi lähed, siis kas täidaksid blogi ka? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei ole hetkel plaanis, lähitulevikus ma mõtlen. Ja kui läheksin, siis ikka täidaksin blogi, kuidas siis muidu :)

      Delete
  3. nii lahee!! Kuhu sa ülikooli plaanid minna?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tartu Ülikooli Pärnu Kolledžisse turismi- ja hotelliettevõtluse erialale :)

      Delete
  4. Erle, kust on pärit need imelised päikeseprillid?

    ReplyDelete
    Replies
    1. AG-st :) Neil oli tegelikult pikk kett ka küljes, aga selle lõikasin tangidega ära.

      Delete